Timbre™ Posted September 19, 2004 Posted September 19, 2004 Som avslutning på årets Arkenäventyr kommer här lite bilder på några välbekanta ansikten i forumssvängen. Några av alla entusiaster som gick ombord på Arkenmässan 2004. Posta gärna bilder om det ligger något i minneskorten. Långväga gäster med gott lokalsinne... Bilresan har satt sina spår men på rätt plats och i rätt tid dök dom upp. EAR, dominik S. och johan Quote
Timbre™ Posted September 19, 2004 Author Posted September 19, 2004 Strax anslöt sig Neodynium mitt i vimlet och plötsligt hade vi Arken Fotomässa 2004... Quote
Neodynium Posted September 19, 2004 Posted September 19, 2004 Oj vilken min jag har.. hehe.. Här ser vi Jorma pratandes för fullt!! /Neo Quote
Neodynium Posted September 19, 2004 Posted September 19, 2004 Lars Ek från PL-Audio dök upp också.. alltid lika trevlig! /Neo Quote
Guest johan Posted September 19, 2004 Posted September 19, 2004 På första bilden ser jag ju drogad ut ! jag skyller på en lång resdag. Jag har åxå lite bilder liggande som kommer upp om nån dag Ha det bäst J Quote
EAR Posted September 19, 2004 Posted September 19, 2004 På första bilden ser jag ju drogad ut ! Gör du inte det på alla bilder :evil: jag skyller på en lång resdag. Du satt ju bara i baksätet och gottade dig medans jag körde :cool: SORRY Johan men du bjöd på den Tror att vi var rätt trötta alla tre relativt tidigt på kvällen Quote
Timbre™ Posted September 20, 2004 Author Posted September 20, 2004 Johan, du får en chans till. Jag har mer bilder... :cool: Quote
Neodynium Posted September 20, 2004 Posted September 20, 2004 Låter bra Timbre.. jag har inte så många bilder på personer på Arken.. bara några till!! /Neo Quote
dominik S. Posted September 20, 2004 Posted September 20, 2004 Visst Johan , Mats o jag sov och du körde oss till Arken Quote
Timbre™ Posted September 20, 2004 Author Posted September 20, 2004 Vi kör en till för att ge Johan upprättelse. Här är han pigg och glad... IsoMike Recordings i Arkenreceptionen. Quote
K-man Posted September 20, 2004 Posted September 20, 2004 Jag tycker att Johan brukar vara pigg och glad även då han är trött! \\K-man Quote
Guest johan Posted September 20, 2004 Posted September 20, 2004 Här märker man ju vilka som är ens kompisar !! Jodu K.man , det ska mycket till för att jag ska få en sur min K-man Timbre , ni är nu med på julklappslistan ! Quote
Timbre™ Posted September 20, 2004 Author Posted September 20, 2004 Vi smyger en trappa upp och här har vi Järven och Jan som håller ställningarna. Det ser ju ganska lugnt och skönt ut... :cool: :cool: Quote
Timbre™ Posted September 20, 2004 Author Posted September 20, 2004 Pausen blev emellertid kort och för det mesta var det full fart. Det diskuterades mycket hifi över HIGHfidelitydisken... Quote
Timbre™ Posted September 20, 2004 Author Posted September 20, 2004 Vågar vi gissa på att det handlar om kablar... Lite mingelvätska kan pigga upp mitt i sorlet... Quote
Timbre™ Posted September 20, 2004 Author Posted September 20, 2004 Med allt detta mingel blev det så dags att smyga iväg och ta sig en stilla fika. plundin hade koll på utställningsrummen och lotsade oss kors och tvärs. Lokalsinnet igen... Närmast kameran har vi det norrländska lugnet som tagit sig ända ner till Arken... :cool: Quote
Timbre™ Posted September 20, 2004 Author Posted September 20, 2004 Iskalla grabbar och dagens lyssningsstrategier läggs upp... :cool: Mikael2, plundin och Neodynium. Quote
Timbre™ Posted September 20, 2004 Author Posted September 20, 2004 Men först lastar vi in lite fika... Kvällens aktiviteter kom också på tal. Har du några ristorantebilder Neo... Obs! Ett Manfrottostativ (Italien givetvis... ) till vänster... :cool: Quote
Neodynium Posted September 21, 2004 Posted September 21, 2004 Fika bilderna var riktigt bra Timbre!! Manfrotto.. Visst har jag det... jag börjar lägga upp några goa bilder senare här idag!! /Neo Quote
Neodynium Posted September 21, 2004 Posted September 21, 2004 Vi kan ju så smått börja redan! För min egna del så började festen hos Mårten Design där de hade dukat upp med god mat och dryck och självklart... gött ljud! /Neo Quote
K-man Posted September 21, 2004 Posted September 21, 2004 Kör på....även om man fruktar det värsta Kul bild, som jag tycker sammanfattar läget hos Mårten Design denna kväll! Härlig mysig stämning tillsammans med de två glada bröderna som bjöd till!(som alltid då man är där!) ...lägger extra märke till mannen i bakgrunden som "vill inte vara med på bild".......eller oxå kanske "detta blir dyrt..." \\K-man Quote
Neodynium Posted September 21, 2004 Posted September 21, 2004 Det var så skoj så färgen gick ur dem.. /Neo Quote
Neodynium Posted September 21, 2004 Posted September 21, 2004 Så här stor var dosan på kablen. /Neo Quote
Timbre™ Posted September 21, 2004 Author Posted September 21, 2004 Det här blir bara bättre och bättre... Viborg Musik & HiFiklub fick vi med också... :cool: Quote
Neodynium Posted September 21, 2004 Posted September 21, 2004 Tackar Efter att Jorma har visat hur står lådan var... ja.. då skålar vi!! /Neo Quote
Neodynium Posted September 21, 2004 Posted September 21, 2004 Det var många diskussioner där.. de flesta riktigt trevliga.. /Neo Quote
Recommended Posts