Jump to content

Recommended Posts

Posted
Är det någon som kan rekommendera en bra hörlur (stationärt bruk) för ca 1000 sek

Behöver ha något i stället för mina uråldriga AKG K-260

Men va f...n 47 visningar och inte ett enda tips !

:mm:

Posted

Har inte hört några bra lurar den prisklassen och då är det svårt att ge några vettiga råd annat än att man får göra fotarbetet själv och kolla alla kända märken!

/ptr

Posted

Oavsett om man gillar klangen, så kan man åtminstone säga att Grados lurar har ett allt annat än instängt ljud.

Jag har ett par SR80 som i mina öron är väldigt lättlyssnade.

Kostar förvisso dryga tusingen.

Posted
Har inte hört några bra lurar den prisklassen och då är det svårt att ge några vettiga råd annat än att man får göra fotarbetet själv och kolla alla kända märken!

/ptr

Berro väll på vad man menar med bra................

Jag har kollat lite på AKG 242 HD, finns för 1300 sek på CDON.

Posted
Oavsett om man gillar klangen, så kan man åtminstone säga att Grados lurar har ett allt annat än instängt ljud.

Jag har ett par SR80 som i mina öron är väldigt lättlyssnade.

Kostar förvisso dryga tusingen.

Tsck för tipset, verkar intressant och lagom pris.

Tydligen fina omdömen i whathifi

Posted
Är det någon som kan rekommendera en bra hörlur (stationärt bruk) för ca 1000 sek

Gillar för egen del Sennheiser och HD-555 sägs vara lättdrivna i sitt senaste utförande.

Med rätt återförsäljare hamnar du runt tusenlappen.

• 2 weeks later...
Posted
Gillar för egen del Sennheiser och HD-555 sägs vara lättdrivna i sitt senaste utförande.

Med rätt återförsäljare hamnar du runt tusenlappen.

Det blir nog ett par AKG K601 ;)

Posted
I nya numret av hifi&musik testar man en massa hörlurar i denna prisklass och uppåt.

Har pga småbarn inte möjlighet att åka och shoppa, bor inte i längre i GBG så det måste gå och skicka efter. Inte så himla blodigt egentligen.

Blev lite Plundin påverkad, lika bra att lägga på några hundringar och få bättre grejer.

;)