dpetersen Posted January 17, 2011 Posted January 17, 2011 (edited) Da jeg er gået over til stereo, så har jeg slet ikke brug for alle de hylder længere. Derfor sælges mit Xenta 4 AV møbel. Mit møbel er blevet malet hvidt af professionel autolakerer, så dette fejler intet overhovedet. Der medfølger yderligere en ekstra bred hylde, så der er 3 af disse i stedet for 2. Jeg har også købt 3 små ben til de små hylder i toppen, så de kan placeres på gulvet for sig selv. Deraf den højere nypris. Der er få ridser, hvilket dog ikke kan ses på 1 meters afstand. Foretrækkes afhentet, men andet kan vi også finde ud af. Kan sende billeder til dig direkte på din email da jeg ikke kan finde ud af at uploade dem Nypris 6.495,00 dkk. Sælges for 2.250,00 dkk Edited January 18, 2011 by dpetersen Quote
stargazer Posted January 18, 2011 Posted January 18, 2011 Här kan du läsa om hur du laddar upp bilder på Euphonia! Hur man lägger upp och använder bilder Quote
Recommended Posts