sker Posted September 19, 2004 Share Posted September 19, 2004 Hej Äger i dag en Teac VRDS-10SE som jag använder som transport. Är i tankar på att köpa en ren transport. Har tittat lite på Teac P-500 transport som finns begagnad lite här och var för drygt 2000kr. Är det någon som har erfarenheter av denna transport? Om man jämför P-500 med VRDS-10 vad är det som skiljer. Bättre transport i P-500 eller tvärt om? Kom gärna med info om P-500 samt synpunkter/förslag vad det gäller byte från min Teac till denna transport. MVH Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Neodynium Posted September 19, 2004 Share Posted September 19, 2004 Känner inte till någon av dessa... vilka digitala interface finns det på dem? AES/EBU? /Neo Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
sker Posted September 20, 2004 Author Share Posted September 20, 2004 >Neo På min VRDS-10 finns det bara toslink och RCA, på P-500 vet jag inte men eftersom jag bara har RCA och toslink ingångar på min dac så är AES/EBU tyvärr inte aktuellt. MVH Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Neon Park Posted September 23, 2004 Share Posted September 23, 2004 På 500:an finns toslink och rca,jag ägde en sån för ca.10år sen och den var helt ok men idag kanske det finns bättre alternativ. Mvh Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts