Engelholm Audio Posted January 15, 2011 Posted January 15, 2011 Hejsan! Det är äntligen dags att vidga vyerna och låta resten av världen få lyssna på mina produkter tillsammans med Svanås akustikbehandling! Quote
kim Posted January 15, 2011 Posted January 15, 2011 Grattis, ser frem til at lyssna på dine produkter. Quote
Klingan Posted January 15, 2011 Posted January 15, 2011 Nyfiken, vad är dina produkter? Sökte på hemsidan. Quote
calm Posted January 15, 2011 Posted January 15, 2011 Kul! Tillsammans med Svanå kan du säkert sätta avtryck i München. Lycka till! Calm Quote
Engelholm Audio Posted January 16, 2011 Author Posted January 16, 2011 Kul! Tillsammans med Svanå kan du säkert sätta avtryck i München. Lycka till! Calm Tack - det blir nog riktigt bra! Grattis, ser frem til at lyssna på dine produkter. Välkommen, Kim! Kul att träffas. Nyfiken, vad är dina produkter? Sökte på hemsidan. Du menar HIGH END Show-sidan? Jag har inte lagt upp där än...heller inte på min egna hemsida. Jag har jobbat fram en ny högtalarmodell och om allt flyter på som det skall så blir det iaf en bild-teaser på ett nyhetsforum nära dig. Quote
calle_jr Posted January 17, 2011 Posted January 17, 2011 Jag har jobbat fram en ny högtalarmodell och om allt flyter på som det skall så blir det iaf en bild-teaser på ett nyhetsforum nära dig. Jag misstänker att vi ser fram emot en fullregisterhögtalare denna gång. Jag har inte hört så mycket Engelholm, men vet att högtalarkonstruktioner fötts fram från alla relevanta akustiska parametrar; elektronik, filter och -komponenter, drivers, kabinettprincip och -geometri, rum... Ser fram emot detta och kan bara hålla tummarna för att allt funkar till München! Quote
Kilgore Posted January 18, 2011 Posted January 18, 2011 Tack - det blir nog riktigt bra! Välkommen, Kim! Kul att träffas. Du menar HIGH END Show-sidan? Jag har inte lagt upp där än...heller inte på min egna hemsida. Jag har jobbat fram en ny högtalarmodell och om allt flyter på som det skall så blir det iaf en bild-teaser på ett nyhetsforum nära dig. Kul Engelholm! Följer nyhetssidorna med spänning. Har aldrig varit i München, så nu är det kanske hög tid att åka dit... Quote
Recommended Posts