calle_jr Posted January 7, 2011 Posted January 7, 2011 Info här; http://www.cesweb.org/ http://www.ces-show.com/audio/ http://www.soundstageglobal.com/index.php?...=8&Itemid=3 www.computeraudiophile.com Quote
eliot Posted January 7, 2011 Posted January 7, 2011 Consumer Electronics Show & T.H.E. Show 2011 Vi börjar med: EnjoyTheMusic: Consumer Electronics Show & T.H.E. Show 2011 Soundstage Global: Full coverage of CES 2011 and THE Show 2011 from Las Vegas, USA. CES 2011 | Stereophile.com ....det finns många fler så fyll på..... //Eliot Från förra året: CES 2010 Quote
eliot Posted January 7, 2011 Posted January 7, 2011 Jag såg inte Calles info-tråd då jag säkert startade mitt inlägg långt innan han påbörjade sitt - det tog mig 40min att lägga in tre länkar på en dator från 2002 Därför överlämnar jag åt er andra att "botanisera" bland förra årets länkar och lägga in dom - jag orkar inte //Eliot Quote
calle_jr Posted January 7, 2011 Author Posted January 7, 2011 det tog mig 40min att lägga in tre länkar på en dator från 2002 Nu slog jag ihop trådarna. Det tog 5sek Quote
Chr. R. Posted January 7, 2011 Posted January 7, 2011 Den indtil videre mest omfattende dækning, den findes her Sproget er japansk. Quote
Bebop Posted January 7, 2011 Posted January 7, 2011 Sproget er japansk. Nej, det är kinesiska à la Taiwan Quote
Chr. R. Posted January 7, 2011 Posted January 7, 2011 Nej, det är kinesiska à la Taiwan Men oversætter man sitet med angivelse af japansk sproget, så bliver det (næsten) læseligt Quote
calle_jr Posted January 7, 2011 Author Posted January 7, 2011 De kaosartade vägglamporna kanske skulle gå att sälja in... http://www.my-hiend.com/leoyeh/2010b/mbl_c...eshot_black.jpg Quote
Guest BTS Posted January 7, 2011 Posted January 7, 2011 De kaosartade vägglamporna kanske skulle gå att sälja in... Diffusering i 5 dimensioner... Quote
Andy Posted January 8, 2011 Posted January 8, 2011 (edited) Befinner mig i Phoenix just nu och skall till Vegas på måndag, hur länge håller mässan på? Om man bortser från en sambo som är totalt ointresserad hade det varit kul att besöka mässan. EDIT: Såg att den tar slut innan jag kommer dit, får spela bort lite pengar istället.... Edited January 8, 2011 by Andy Quote
calle_jr Posted January 8, 2011 Author Posted January 8, 2011 Diffusering i 5 dimensioner... rum+tid+ljus=5 får spela bort lite pengar istället.... Det gör vi nog allihop lite till mans Quote
calle_jr Posted January 9, 2011 Author Posted January 9, 2011 Internal shortcut; http://www.euphonia-audioforum.se/forums/i...st&p=135070 Quote
Chr. R. Posted January 9, 2011 Posted January 9, 2011 End ikke Audiogon har i år en dækning, men så er det godt at andre vil bidrage Her er Magazine Audio bidrag Quote
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.