Guest BTS Posted December 30, 2010 Posted December 30, 2010 (edited) Jag köper Peter Gabriel 1, 2, 3, och So i SACD utgåva. Perfekt skick utan fingeravtryck och repor. Edit: Förändring av rubrik Edited January 15, 2011 by BTS Quote
Guest BTS Posted January 15, 2011 Posted January 15, 2011 Jag köper Peter Gabriel 1, 2, 3, och So i SACD utgåva. Perfekt skick utan fingeravtryck och repor. Lägger till att jag även är intresserad av Jennifer Warnes-The Well på SACD. Och spännande SACD-utgåvor överhuvudtaget... Quote
Vox Posted January 15, 2011 Posted January 15, 2011 Har du tittat på www.ginza.se? De har en hel del SACD. Finns faktiskt en egen "avdelning". Quote
Guest BTS Posted January 15, 2011 Posted January 15, 2011 Har du tittat på www.ginza.se? De har en hel del SACD. Finns faktiskt en egen "avdelning". Ja, Ginza levererar inte till Norge. De har gjort en gång men varför de slutade med det går bara att gissa. Det jag söker är utgångna SACD som inte köptes då det begav sig... Quote
Guest BTS Posted January 23, 2011 Posted January 23, 2011 Den här är jag också intresserad av att köpa i SACD-utgåva. Quote
Recommended Posts