Jump to content

Recommended Posts

Posted (edited)

Hej.

Är intresserad av att köpa en skivspelare, jag har inga ambitioner att köpa något dyrt. Den får kosta omkring 3000 (Gör inget om den kostar mindre), anledningen till det låga priset är att jag dels inte har så mycket skivor samt att min anläggning i övrigt inte är såpass bra att jag vill ha något dyrare. Som ni kanske förstår att jag ute efter något begagnat, eller finns det något vettig nytt till det priset jag önskar?

Kom gärna med tips med vad jag skall leta efter.

Tack på förhand.

Edit: Rega Planar 3 - beg skivspelarpaket 2500 hos akkelis audio, kan det vara något?

Edited by Andy
Posted
Kom gärna med tips med vad jag skall leta efter.

Tack på förhand.

Edit: Rega Planar 3 - beg skivspelarpaket 2500 hos akkelis audio, kan det vara något?

Ditt sökande är över, menar jag. Rega Planar 3 är en mycket bra skivspelare och Akkelis Audio är en bra butik där du kan få bra råd och tips.

Posted
Ditt sökande är över, menar jag. Rega Planar 3 är en mycket bra skivspelare och Akkelis Audio är en bra butik där du kan få bra råd och tips.

Skulle nog instämma. Svårt att gå fel med en Rega. Det mesta andra blir bara dyrare och mer komplicerat att få att fungera - vilket i sig kan vara ett självändamål om man är benägen.... ;)

Håller också med omdet kloka i att köpa av en seriös handlare som Akkelis som kan hjälpa till med råd och stöd.