gcs Posted November 17, 2010 Posted November 17, 2010 Som öl. http://www.ibabuzz.com/bottomsup/2010/06/0...les-davis-beer/ Quote
Käera Posted November 17, 2010 Posted November 17, 2010 ..va gott Systembolaget nästa eller blir det någon välsorterad Hifi butik som lagerför dessa... Quote
shaft Posted November 18, 2010 Posted November 18, 2010 Jag tror knappast att Miles tänkte på detta när han kokade ihop BB Fast vilken kul idé. Skulle köpa ett par på studs om det gick. Kan för överigt rekommendera MONK-ölen /Shaft Quote
Almen Posted November 18, 2010 Posted November 18, 2010 Mm, låter som en god öl med tanke på beskrivningen! Däremot är jag inte så förtjust i Thelonius Monk-ölet. Alldeles för obalanserad beska i mitt tycke. Quote
calm Posted November 18, 2010 Posted November 18, 2010 Hur tänkte rättighetsinnehavarna här? För mig är albumet alldeles för konstnärligt seriöst för att lånas ut till ölreklam, eller var den salige Miles en sjusärdeles öldrickare? Svårt att se kopplingen, mer än namnet! Häxbrygd kan ju vara vilken vämjilig brygd som helst och Miles var nog svagare för pharmaceptiska specialiteter! Calm Quote
Recommended Posts