lindvall Posted November 3, 2010 Posted November 3, 2010 Jag har försökt få tag på Henrik "Välljud" Bengtsson i Borås under snart ett års tid nu. Någon som hört ifrån honom det senaste året? Henrik var importör för bland annat Cardas med mera. Jag skulle gärna vilja veta om någon har några nyheter. PMa mig gärna. Quote
Andy Posted November 3, 2010 Posted November 3, 2010 På hitta.se finns det bara en Henrik Bengtsson i borås, kan det vara samma? Quote
Vox Posted November 4, 2010 Posted November 4, 2010 Enligt allabolag.se håller Välljud till i Malmö Quote
lindvall Posted November 4, 2010 Author Posted November 4, 2010 Jag kanske ska förtydliga att jag har alla hans uppgifter. (Telenr, adress mm.) Men jag får inte tag i honom. Därför undrar jag om någon träffat honom IRL. Välljud är ett annat bolag. Henrik hade en butik i Borås som hette det, men det var ett tag sedan. Hans företag är numera (verkar det som) enbart inriktat mot värmepumpsbranschen. Quote
Recommended Posts