conan Posted October 1, 2010 Posted October 1, 2010 En bok på väg hem från nätbutiken ... Radiogrammofonen Quote
Käera Posted October 1, 2010 Posted October 1, 2010 Mkt trevligt,en radio är inte längre ett skrytföremål och därför bör den följa heminredningens allmänna utveckling... Annars får man heminreda efter radion eller Hifi utrustningen så trevnaden kvarstår Quote
eliot Posted October 1, 2010 Posted October 1, 2010 Jag köpte boken för ett år sedan tillsammans med boken Tio i Top Jag beställde direkt från Premium Publishing - de har många intressanta böcker Quote
shaft Posted October 4, 2010 Posted October 4, 2010 Jättetrevlig bok - rekommenderas varmt. Ett jättearbete att samla alla gamla bilder och broschyrer! /Shaft Quote
calm Posted October 4, 2010 Posted October 4, 2010 Jag köpte boken för ett år sedan tillsammans med boken Tio i Top Jag beställde direkt från Premium Publishing - de har många intressanta böcker Idel roliga återblickar! Tio i topp var programmet i tiden sedan Radio Nord hade tvingat fram P3 som musikkanal. Var med ett antal ggr i Industriförbundets hörsal och tryckte på mentometerknappen. Tror att omslagsbilden är därifrån. Klas Burling, Kerstin Adams-Ray och Carl Eiwar var programvärdar. Nere i hörnet på omslaget den legendariska Aga-radion i sitt läderfordral. Tror att den var bland de första transistordrivna batteriradioapparaterna. Those where the days! Calm Quote
conan Posted October 6, 2010 Author Posted October 6, 2010 Boken dök upp idag - samtidigt som Stereophile. Det lär bli en sen kväll och natt ... Quote
Recommended Posts