K-man Posted September 19, 2010 Posted September 19, 2010 Lägger ut denna igen då den förra köparen aldrig dök upp...och nu har han haft 9 månader på sig... Oj vad tiden rullar på! Stärkaren har stått i garderoben sedan dess...de andra intressenternas mail har jag tyvärr inte kvar då jag bytt dator. Klipper in min gamla annons: Då jag i stort sett aldrig lyssnar på mina hörlurar tycker jag det känns onödigt att ha denna godbit ståendes och samla damm....bättre att någon som lyssnar får njuta av den. Information om stärkaren finns här: http://www.rudistor.com/soundsystems/rp7.htm Förstärkare har såväl obalanserade som balanserade ingångar och kan även nyttjas som försteg. Nypriset var 2100Euro....bud? SÅLDA #Jag säljer även ett par Ultrasone Edition9 lurar enligt en annan annons på forumet....i paket med denna blir det såklart ett extra bra pris...# PM:a eller maila på: k-man @ euphonia-audioforum.se (ta bort mellanrummen) \\K-man Quote
Recommended Posts