oLjud Posted September 9, 2010 Posted September 9, 2010 Pressrelease: http://www.mikeportnoy.com/forum/m2585154.aspx Blev helt chockad när jag läste rubriken i mitt RSS-flöde, tänkt att någon spelar ett spratt med oss! Men när de övriga DT-medlemmarna inte vill ta en paus från DT väljer Mike att lämna DT eftersom han inte anser det lika roligt och givande längre. Har mycket stor respekt för beslutet från Mike och hoppas på all lycka i framtida projekt han har! Just nu känns det som DT borde lägga ner hela gruppen, för det går inte att ersätta Mike på trummor! Men tydligen ska de gå in i studion tidigt 2011 för att spela ny skiva... Quote
Andy Posted September 9, 2010 Posted September 9, 2010 Fasen var tråkigt, han var ju riktigt rolig och den enda som var lite rolig live. Riktigt go grupp som släppt många fina skivor. Quote
K-man Posted September 9, 2010 Posted September 9, 2010 Ja, det blir intressant att se vad som kommer ut av detta....upp eller ned....det vet man aldrig \\K-man Quote
oLjud Posted September 9, 2010 Author Posted September 9, 2010 Portnoy var min absolut favorit av trummisar och en mycket stor anledning varför jag har DT som mina husgudar! Ingen aning hur DT kommer se ut framöver, kommer inte bli sig likt... mike var ju med i alla produktionsled av ett nytt släpp tex! Quote
Björn-Ola Posted September 9, 2010 Posted September 9, 2010 Han tyckte nog att det var roligare att spela med Transatlantic. Jag skulle inte ha något emot om de släppte fler album. Bra mycket roligare än DT. Quote
oLjud Posted September 9, 2010 Author Posted September 9, 2010 han spelar med Avenged Sevenfold just nu. Han verkar trivas alldeles utmärkt där... Quote
Recommended Posts