Jump to content

Stor utförsäljning av LP/CD/HiFi-prylar i Göteborg 10/9 och 12/9

PME Dynamics

Recommended Posts

Stor utförsäljning LP/CD/HiFi-prylar i Göteborg fredag 10/9 och söndag 12/9

Nu har jag bestämt att skapa lite plats hemma och sälja en del av de HiFi-prylar och skivor som jag har samlat på mig under åren.

Jag har avsatt kvällen före Arken-mässan fredag den 10/9 från kl 19.00 - 22.00 samt söndag 12/9 kl 17-19 (efter mässan).

Grejorna finns i Göteborg ca 8 km från centrum med bra kollektivanslutning och lätt att nå med bil (nära utfarterna mot Stockholm, Jönköping och Oslo).

Ring och boka in dig till Peter på telefon 0762-772511 eller på mail. Först till kvarn! Pga begränsad parkering måste vi fördela tiderna.

Vi bjuder på kaffe o kaka och trevlig HiFi-samvaro medan du bläddrar i backarna.

Här är ett urval av grejor som går till försäljning:

•SACD och CD-skivor (HiFi-skivor, High Fidelity, Opus 3, BIS, Telarc, Denon, Koss Classics, Audioquest, KKV, Decca, Proprius, MAP, Klassiskt, Rock)

•LP-skivor (HiFi-skivor, direktgraverat bl a Sheffield, ett 40-tal Opus 3, BIS, Klassiskt, Rock)

•Totalt flera 100 CD och LP

•DVD och dataspel

•Musik- och HiFi-Böcker, HiFi-tidningar (bl a 40 obrutna High Fidelity med skiva - flera st med skiva nr 1 och 2!), Stereophile

•Tweaks, Tillbehör, komponenter (gamla ogjorda projekt!)

•Datorprylar + diverse annat (bl a cyklar)

+ Många spännande apparater som Revox D36, hörlursförstärkare Creek OBH-11, Pioneer PD-9700 (CD med skivtallrik), Sony TC-133 (en raritet!)

Välkomna!

Peter 0762-772511

E-post: braljud@mysmolnet.se