Jump to content

Recommended Posts

Guest HighEnd-Perra
Posted

Hej!

Kommer ni inte att ha med Sonus Faber den här gången?

Mvh Per

Posted

Vad kul :) Hillar verkligen wilson audio så man får ta dessa tillfällen i akt för att lyssna på dom en stund. För tyvärr är det väl så, att dom bara är och förblir en dröm. :P

Posted
Hej!

Kommer ni inte att ha med Sonus Faber den här gången?

Mvh Per

Nej tyvärr. Vi kommer inte att spela på Sonus Faber i år.

Vi får besök av Peter McGrath från Wilson Audio så det faller lite naturligt att spela Wilson. :blush

Hoppas att du kan ordna en lyssning av Sonus Faber i någon av våra butiker.

Skicka gärna ett mail till conatct@audionord.se så kan vi nog hjälpa dig beroende på modell och var du bor.

Guest HighEnd-Perra
Posted (edited)

Vad synd, jag som tänkte åka till Arken bara för att jag skulle se Liuto och lyssna på dessa,

eller någon av dom andra Sonusarna :( Funderar på Liuto golvarna i svart eller den som heter Wood.

Fast mina Audio Physic Scorpio II spelar på kanonbra också :D

Nej tyvärr. Vi kommer inte att spela på Sonus Faber i år.

Vi får besök av Peter McGrath från Wilson Audio så det faller lite naturligt att spela Wilson. :blush

Hoppas att du kan ordna en lyssning av Sonus Faber i någon av våra butiker.

Skicka gärna ett mail till conatct@audionord.se så kan vi nog hjälpa dig beroende på modell och var du bor.

Edited by HighEnd-Perra
Posted
Vad synd, jag som tänkte åka till Arken bara för att jag skulle se Liuto och lyssna på dessa,

eller någon av dom andra Sonusarna :( Funderar på Liuto golvarna i svart eller den som heter Wood.

Fast mina Audio Physic Scorpio II spelar på kanonbra också :D

Det är klart att du ska ha Sonus Faber! ;) Nog finns det väl butiker i Göteborgsområdet som för Sonus Faber.Hifi stället är då ett,tror jag iaf.

Guest HighEnd-Perra
Posted

Lite svårt att veta vad som blir bäst. Jag har lite för många alternativ, har just nu 4par högtalare och 2st integrerade förstärkare.

Hmm riktigt klurigt det där, vet inte riktigt i vilken ände jag skall börja med :39:

Ju mer man tänker på det desto svårare blir det :dead:

Posted

Som nämnts så har Hifistället en bra SF-demosamling. Om man har just Luito får du nog kolla, men det skulle inte förvåna om även denna finns.

Även Audioconcept i Stockholm har en bra SF demosamling.

Calm

Posted

Har ju hört Alexandria på förra Arken med Krell och även hört Alexandria med Spectral i NY. Den näst bästa högtalaren jag hört någonsin (den bästa var ännu dyrare) . Max 3 skall ju vara en nedskalad Alexandria och tom kanske bättre i normalstora rum så jag ser med spänning fram emot en lyssning. MEN jag skulle gärna lyssna på högtalaren med rörförstärkeri. Drömmen vore att kunna lyssna på dem med min LA mayron int rörförstärkare. Maxx 3 skall ju vara relativt lättdriven.

Guest HighEnd-Perra
Posted (edited)
Som nämnts så har Hifistället en bra SF-demosamling. Om man har just Luito får du nog kolla, men det skulle inte förvåna om även denna finns.

Även Audioconcept i Stockholm har en bra SF demosamling.

Calm

Edited by HighEnd-Perra