Putte Posted August 29, 2010 Posted August 29, 2010 (edited) Sålda Edited December 3, 2010 by Putte Quote
greg Posted November 26, 2010 Posted November 26, 2010 Hej Nu finns chansen att få köpa Transparent kablage till bra pris! New Ultra Interconnect XLR, 1,5 m 2 par 12000 kr New Wave Ultra Högtalarkablar locking bananas 3,6 m 20000 kr Eller så ger ni mig ett pris så ser om det är OK Putte Hej! Jag heter Anders och jag såg dig på Audio Concept tidigare idag. Jag lånade hem några Wireworld kablar! Du sa att du hade Transparent Ultra kablar till salu så jag ringde till Audio Concept å frågade om dom hade ditt nummer och då tipsade han mig om din annons här. Jag är väldigt intresserad av dina kablar. Jag bor i Bromma och skulle gärna vilja jämföra dom med de Wireworld som jag lånade. Jag har bara helgen på mig att jämföra. Vad säger du om det? Jag köper det som låter bäst,jag är ganska säker på att din signalkabel är bättre än Wireworlds dito! Slå mig en signal på 070-6760833 Mvh Anders Quote
Recommended Posts