Jump to content

Recommended Posts

Posted

Här kommer lite stolt skryt från oss på Audionord. Säg till om ni tycker det är olämpligt att publicera detta här.

De produkter i vårt sortiment som fått denna fina utmärkelse är:

Slutsteg – Aesthetix Atlas

Försteg – Aesthetix Calypso

DAC – Audio Research DAC7

Försteg – Audio Research Reference 5

Högtalare – Magico V2

Högtalare – Magnepan MG 20.1

Högtalare – Magnepan MG 1.7

Högtalare – Wilson Audio Sasha

Högtalare – Wilson Audio Maxx 3

2010goldenearawards001.jpg

Posted
Säg till om ni tycker det är olämpligt att publicera detta här.

Detta är väl ett klockrent exempel på vad som kan/skall publiceras här.... :)

\\K-man

Posted

Säg till om ni tycker det är olämpligt att publicera detta här.

Nej då det är väl lämpligt!, det enda jag tycker är att det ska framgå vem som står bakom och att det är reklam för den aktuella produkten!

Och i det här fallet fanns ingen tvekan om detta!

Kan tycka att det finns vissa försäljare som nästan vill att det ska framstå som samhällsinformation emellanåt med den här typen av annonsering. Och att det är deras skyldighet att framföra nyheten om teknikens under som av en slump dom råkar vara återförsäljare av, vilket kan bli lite fånigt!

Posted

Tack för gratulationerna! :-)

Inom några dagar kommer det lite information om den stundande helgen i Göteborg.

Vi håller redan på och funderar på vilka gamla vax som ska med. ;-)

Posted

Grattis Audio Nord - det handlar om att satsa på rätt märken! :)

Jag tycker också att företag verkligen måste få delge denna information. Fast ännu mer hoppas jag att Euphonia inte ser att denna typ av inlägg normbildande från företag. Värdet är begränsat till att sätta ihop andras intryck. Jag ser ju gärna också att företag får bidra med mer djuplodande information, erfarenheter, tekniskt kunnande, etc.

:)

Posted

Jag tycker också att företag verkligen måste få delge denna information. Fast ännu mer hoppas jag att Euphonia inte ser att denna typ av inlägg normbildande från företag. Värdet är begränsat till att sätta ihop andras intryck. Jag ser ju gärna också att företag får bidra med mer djuplodande information, erfarenheter, tekniskt kunnande, etc.

Vet inte om du syftade på mitt inlägg att det var ett klockrent exempel på inlägg....men om så var fallet menade jag inte ett klockrent branschinlägg...utan ett klockrent inlägg om vad som kan ligga under Nyhetsforum...oavsett publicerare.

Jag delar helt din uppfattning om branschens deltagande...verkligen!

\\K-man

Posted
Vet inte om du syftade på mitt inlägg att det var ett klockrent exempel på inlägg....men om så var fallet menade jag inte ett klockrent branschinlägg...utan ett klockrent inlägg om vad som kan ligga under Nyhetsforum...oavsett publicerare.

Jag delar helt din uppfattning om branschens deltagande...verkligen!

\\K-man

Låter bra K-man...och utöver ditt inlägg fanns iaf ett till i samma anda varför jag ville reda ut. :)

Posted

Jag delar helt din uppfattning. Framförallt att få input från kunniga branchmän berikar faktiskt forumet och lyfter kunskapsnivån. Att bjuda på denna kunskap är nog den bästa marknadsföringen man kan få. Förtroendekapital tar lång tid att bygga upp, men när det är på plats kommer belöningen i form av trogna kunder. :)

Calm

Posted
Jag delar helt din uppfattning. Framförallt att få input från kunniga branchmän berikar faktiskt forumet och lyfter kunskapsnivån.

Så har det ju alltid varit och det kommer förhoppningsvis att bestå.

Posted
Vi håller redan på och funderar på vilka gamla vax som ska med. ;-)

Jag lyssnade på den här nyss;

milesManWithTheHorn.jpg

Spela Back Seat Betty från den...

Den kom för trettio år sedan och var hans 50:e studioalbum eller nå't ditåt.