calle_jr Posted August 29, 2010 Author Posted August 29, 2010 En iPhone-bild på fotografen http://www.euphonia-audioforum.se/eliot/calle-i-bat.jpg Där var en mås till på den bilden! De är stora som bombplan Quote
Timbre™ Posted August 29, 2010 Posted August 29, 2010 Helt enkelt underbar bild! Fångar mycket där! Vi befinner oss i vidvinkeloptikens tidevarv... Quote
Bebop Posted August 29, 2010 Posted August 29, 2010 De är stora som bombplan Jag förstår din aversion mot dessa bombare. De fick nämligen in en fullträff mitt i skulten på Calle_Jr. En dag som den vi hade med spegelblankt hav är det svårt att bara fokusera på hifi. Quote
Bebop Posted August 29, 2010 Posted August 29, 2010 Bebop: Är du en god simmare? Jag säger som Hanöbon som skulle mönstra in till flottan. Han fick samma fråga och svarade förvånat: - Simma? Ni har väl "bautar"? Quote
calle_jr Posted August 30, 2010 Author Posted August 30, 2010 Jag säger som Hanöbon som skulle mönstra in till flottan. Han fick samma fråga och svarade förvånat: - Simma? Ni har väl "bautar"? Jag förstår din aversion mot dessa bombare. De fick nämligen in en fullträff mitt i skulten på Calle_Jr. Fiskmäss är märkliga djur. De flyger på helt fel höjd och spillningen kan användas som bruk. De vi såg ute på sjön såg ut att kunna fånga en liten människa (tex ett barn). Quote
K-man Posted August 30, 2010 Posted August 30, 2010 Vi befinner oss i vidvinkeloptikens tidevarv... Helt onekligen! \\K-man Quote
Recommended Posts