Mctwins Posted July 29, 2010 Posted July 29, 2010 Hej, Ni kan länka er fram till denna site, där har jag lagt upp lite bilder och mätningar. Det är min nya lyssningsrum. JBL Ha det bra! Quote
Kent_n Posted July 29, 2010 Posted July 29, 2010 Snyggt, högtalarna ser intressanta ut, aldrig sett den JBL modellen förut. McIntosh..mums. Quote
Mctwins Posted September 17, 2010 Author Posted September 17, 2010 Hej! Har lagt upp lite nya bilder om ni följer länken, nya Golden Horn i taket. Vilket lyft ljudmässigt! Quote
Suomela Posted September 17, 2010 Posted September 17, 2010 Hejsan. Önskar bara kort gratulera till vad jag uppfattar vara ett genomtänkt och mycket välbehandlat rum. Det är intressant att få ta del av dina före/efter-mätningar av rummet då det är sällan jag ser sådana. Imponerande! Jag hoppas kunna komma tillbaka i denna tråd med några kloka frågor runt de förändringar/förbättringar som du uppfattar att dina enskilda akustiktilltag medfört. /Suomela Quote
Mctwins Posted September 17, 2010 Author Posted September 17, 2010 Tack, Suomela. Oj Oj Oj skall man förklara det här med akustiken är inte lätt. Jag har bara följt Svanå Matts rekommendationer. Men ställ du frågor så skall jag svara så gott jag kan, kom ihåg jag är inte nån akustiker Quote
Recommended Posts