Timbre™ Posted September 5, 2004 Posted September 5, 2004 För den som vill njuta av ren, okomprimerad DSD kommer vi med jämna mellanrum att spela Ray Kimbers inspelning av T MINUS 5 i PL Audios demorum. Signalkällan består av kvalitetselektronik från dCS och vi kör i SACD-läge. Vågar redan nu utlova något utöver det vanliga och för medlemmar som vill höra mer över den egna anläggningen har vi leverans av beställningarna klockan 11.00 vid receptionen både lördag och söndag. Passar ju bra att ta ett gruppfoto och en fika i samband med detta... Quote
sampix Posted September 5, 2004 Posted September 5, 2004 Tyvärr missade jag gruppköpet Men det ska bli roligt att få höra denna skiva hos PL åtminstone! Quote
Niclas Posted September 5, 2004 Posted September 5, 2004 Aarghh, hur går det då för oss som är ivriga & planerar Arkenbesöket på fredagen ? Finns det möjlighet till leverans eller är det övernattning som gäller :cool: ? Mvh Quote
Timbre™ Posted September 5, 2004 Author Posted September 5, 2004 Vi får komma på en lösning. Hör av mig. Quote
Timbre™ Posted September 6, 2004 Author Posted September 6, 2004 Då lördagens IsoMike-träff olyckligtvis sammanfaller med prisutdelningen i Naimtävlingen föreslår jag att vi flyttar skivöverlämnandet till klockan 11.00... :cool: Synpunkter... Quote
Neodynium Posted September 6, 2004 Posted September 6, 2004 Går nog bra.. annars får jag leta upp dig där Timbre! =) Quote
plundin™ Posted September 8, 2004 Posted September 8, 2004 Man hoppas att Vi som inte beställt kan dyka upp oxå, inte minst för att IRL'a Euphonias frekventer Eller är det planerat nån anna sammankonst, bortsett för besöket/n hos Jorma? /ptr Quote
Neodynium Posted September 9, 2004 Posted September 9, 2004 Besök hos Jorma? Har jag missat något? Quote
Guest Zalve Posted September 9, 2004 Posted September 9, 2004 Har du sovit Neo? Det finns minst 2 trådar vardera, på minst 3 forum om möjlighet till hembesök hos Jorma, ink kallt dricka och färdtjänst. Quote
Neodynium Posted September 9, 2004 Posted September 9, 2004 Jag såg det nu.. hehe.. sovit? Jo tusan.. det måste man!! Quote
Niclas Posted September 9, 2004 Posted September 9, 2004 Aarghh, hur går det då för oss som är ivriga & planerar Arkenbesöket på fredagen ? Finns det möjlighet till leverans eller är det övernattning som gäller :cool: ? Mvh Vi får komma på en lösning. Hör av mig. Någon ide´? -Det börjar brännas ! Mvh Quote
Timbre™ Posted September 9, 2004 Author Posted September 9, 2004 Klockan 18 vid ingången. Jag viftar med två IsoMike Recordings... Quote
Niclas Posted September 9, 2004 Posted September 9, 2004 -You got it ! Jag viftar tillbaks med min gipsade högerarm :clown: Mvh Quote
Recommended Posts