A/Wing. Posted July 19, 2010 Posted July 19, 2010 Som några av er kanske kommer ihåg så hade jag en träff förra året som jag hoppas kan bli en tradition. Jag själv tyckte att det blev lyckat och jag hoppas dom andra som var med också tyckte det. Så nu vill jag göra om det och ordna en träff, vi träffas ju mycket här på forumet och pratar om ditt och datt men kanske inte i det verkliga livet. Nu hade jag tänkt att det skulle främst bli så att vi satt och va sociala i första hand och som andra hand spela lite musik och lyssna på det senaste som står här hemma det innebär att elektroniken kommer från Vitus och högtalarna från Peakkonsult och kablage från Purist Audio. Jag har hyfsat med plats så det kan komma några stycken utan att det stör men smärtgränsen går nog vid 20 st för att det ska bli genomförbart. Det är ju fortfarande sommar ute och vi har en ganska stor altan som vi kan få under tak så det kan nog bli genomförbart Tiden är satt till den 21/8 men sista anmälningsdagen är den 15/8. Jag hoppas det finns ett intresse :mm: Quote
bbking Posted July 20, 2010 Posted July 20, 2010 Hej, Detta låter väldigt kul. Det var ju jättetrevligt förra året. Jag kommer gärna. mvh bb Quote
A/Wing. Posted July 20, 2010 Author Posted July 20, 2010 Hej Björn jag notera med glädje att du kommer vi är nu uppe i 4 pers. Quote
calm Posted July 20, 2010 Posted July 20, 2010 Tyvärr är jag förhindrad att delta iår. Var nere förra året i akt och mening att vara med på Bohus studion men pga mötet flyttades i sista stund så var jag tvungen att avstå för återresan till Sthlm. Blev dock ett mycket trevligt besök hemma hos Timbre som kompensation. Kommer ner till Arken och kringarrangemang. Kanske en Euphoniamiddag i samband med detta? Calm Quote
A/Wing. Posted July 20, 2010 Author Posted July 20, 2010 Tyvärr är jag förhindrad att delta iår. Var nere förra året i akt och mening att vara med på Bohus studion men pga mötet flyttades i sista stund så var jag tvungen att avstå för återresan till Sthlm. Blev dock ett mycket trevligt besök hemma hos Timbre som kompensation. Kommer ner till Arken och kringarrangemang. Kanske en Euphoniamiddag i samband med detta? Calm Det går säkert mer tåg en annan gång. En middag funkar alltid! Quote
Guest om.s Posted July 20, 2010 Posted July 20, 2010 Jeg kommer gjerne, med kun ett lite forbehold om noe familie forpliktelser som muligens kan dukke opp rundt de dagene ... mvh Quote
A/Wing. Posted July 20, 2010 Author Posted July 20, 2010 Hej Om.s. Jag noterar ett intresse från dig det skulle vara kul om du kom, av vad jag mins så tror jag inte att du har varit här förut. Mvh. Quote
A/Wing. Posted July 20, 2010 Author Posted July 20, 2010 (edited) Skriver en lista på anmälda Claes M Ampalang Plundin Björn Om.s Timbre Calle B bigblue K.Man Björn Bernt Zood Eitan Tobias Lindell Juha Edited August 16, 2010 by A/Wing. Quote
Guest om.s Posted July 21, 2010 Posted July 21, 2010 Hej Om.s. Jag noterar ett intresse från dig det skulle vara kul om du kom, av vad jag mins så tror jag inte att du har varit här förut. Mvh. Hei igjen... Det stemmer bra det, har dessverre ikke vært hod deg tidligere, forsøker gjøre noe me det nu .... mvh Quote
Guest Granaten Posted July 21, 2010 Posted July 21, 2010 Hej Som nykomling i detta forum skulle det vara riktigt roligt att deltaga om det finns plats alltså. Quote
A/Wing. Posted July 21, 2010 Author Posted July 21, 2010 Hej klart du är välkommen. Ser att du har lite Classegrejer det har även jag ett slutsteg CA 400 som jag är väldigt nöjd med. Men den kommer det inte spelas på den här kvällen. Quote
Guest Granaten Posted July 21, 2010 Posted July 21, 2010 Hej klart du är välkommen. Ser att du har lite Classegrejer det har även jag ett slutsteg CA 400 som jag är väldigt nöjd med. Men den kommer det inte spelas på den här kvällen. Åhhhh vad roligt just det du har det monstersteget. Skall bli kul att få se hur du har det Jag har aldrig varit med på någon träff, kommer det mer info om tid och hur bäst man kommer till dig? Quote
calle_jr Posted July 21, 2010 Posted July 21, 2010 http://lh3.ggpht.com/_ptEwfDCADH8/TBTu_IYW...00/DSC01349.JPG Denna konkurrent till Entreqgnagarna skulle man vilja studera närmre. Det har hänt en hel del sedan senaste bildreportaget, både vad gäller elektronik och rum. Tyvärr är det förhinder pga familjearrangemang för min del Quote
A/Wing. Posted July 21, 2010 Author Posted July 21, 2010 Ja det var ju synd Calle men som sagt var så hoppas jag det ska bli en tradition så vi kanske syns nästa år Quote
A/Wing. Posted July 22, 2010 Author Posted July 22, 2010 Du och några till tillhör snart inventariet hemma hos mig nu Jag noterar intresset och önskar dig välkommen Quote
Matrixen Posted July 23, 2010 Posted July 23, 2010 (edited) Jag har i ett svagt ögonblick anmält mig till midnattsloppet i Götet det aktuella datumet, så får tyvärr utebli, men det låter onekligen som ett riktigt trevligt arr! Edited July 23, 2010 by Matrixen Quote
A/Wing. Posted July 23, 2010 Author Posted July 23, 2010 Jag har i ett svagt ögonblick anmält mig till midnattsloppet i Götet det aktuella datumet, så får tyvärr utebli, men det låter onekligen som ett riktigt trevligt arr! Hej Matrixen men midnattsloppet är ju bara 1mil det klarar ju en sån vältränad grabb som du utan några som helst problem plus att du lägger ett par timmar hemma hos mig innan så får du lite bukfylla innan loppet Quote
Matrixen Posted July 23, 2010 Posted July 23, 2010 Hej Matrixen men midnattsloppet är ju bara 1mil det klarar ju en sån vältränad grabb som du utan några som helst problem plus att du lägger ett par timmar hemma hos mig innan så får du lite bukfylla innan loppet ett infall av hybris fick mig att anmäla mig i snabbaste startgruppen...har en månad på mig att minska tiden på milen med 10 minuter...Låt mig se hur formkurvan ser ut framåt 15:e Quote
A/Wing. Posted July 23, 2010 Author Posted July 23, 2010 Vilken vånda detta måste va första startgrupp det förpliktigar till att träna stenhårt Quote
A/Wing. Posted July 24, 2010 Author Posted July 24, 2010 Hej Tobias du är välkommen till träffen det ska bli kul att träffa dig igen jag var på din demo och lyssnade på dina högtalarbyggen som var högst intressanta att se och lyssna på Quote
A/Wing. Posted August 9, 2010 Author Posted August 9, 2010 Det drar ihop sig för sista anmälningsdagen som är den15/8 så finns det ett intresse så anmäl er nu snart. Juha skickade ett pm till mig och frågade om det gick bra att ta med sig beg. skivor till försäljning på träffen, som kommer från Kent/ Ribbon och som ska vara i fullgott skick så är ni som ska komma intresserade av att köpa så ta med er pengar så att ni kan handla. Tiden för sammankomsten är tänkt att starta kl15.00 är det folk som behöver info om hur man kommer hit så skicka ett pm. PS. Bjuder givetvis på lite mat och dryck Quote
zood Posted August 10, 2010 Posted August 10, 2010 Finns det plats kvar så kommer jag gärna, har följt din akustiktråd och skulle gärna lyssna hur du fått till det Quote
hifidde Posted August 10, 2010 Posted August 10, 2010 (edited) Q Edited March 26, 2017 by hifidde Quote
A/Wing. Posted August 10, 2010 Author Posted August 10, 2010 Okej då vet jag.Det där med bemötande det var så jag själv blev bemött här på forumet och som jag uppskattade väldigt mycket. Quote
A/Wing. Posted August 12, 2010 Author Posted August 12, 2010 Tror jag stoppar anmälningarna nu det börjar bli fullt . Quote
Guest Granaten Posted August 12, 2010 Posted August 12, 2010 Hej har kommit upp ett förhinder. Måste tyvärr hoppa av, känns så jäkla surt hade verkligen sett fram emot första träffen. Skulle vara så kul att höra grejorna i hemmiljö. Hoppas ni får det trevligt Quote
Recommended Posts