Jump to content

Recommended Posts

Posted

Som några av er kanske kommer ihåg så hade jag en träff förra året som jag hoppas

kan bli en tradition. Jag själv tyckte att det blev lyckat och jag hoppas dom andra som var med

också tyckte det. Så nu vill jag göra om det och ordna en träff, vi träffas ju mycket här på forumet

och pratar om ditt och datt men kanske inte i det verkliga livet.

Nu hade jag tänkt att det skulle främst bli så att vi satt och va sociala i första hand och som andra hand

spela lite musik och lyssna på det senaste som står här hemma det innebär att elektroniken kommer

från Vitus och högtalarna från Peakkonsult och kablage från Purist Audio.

Jag har hyfsat med plats så det kan komma några stycken utan att det stör men smärtgränsen

går nog vid 20 st för att det ska bli genomförbart. Det är ju fortfarande sommar ute och vi har en ganska

stor altan som vi kan få under tak så det kan nog bli genomförbart

Tiden är satt till den 21/8 men sista anmälningsdagen är den 15/8.

Jag hoppas det finns ett intresse :mm: :mm:

DSC01349.JPG

• Replies 70
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Posted

Tyvärr är jag förhindrad att delta iår.

Var nere förra året i akt och mening att vara med på Bohus studion men pga mötet flyttades i sista stund så var jag tvungen att avstå för återresan till Sthlm.

Blev dock ett mycket trevligt besök hemma hos Timbre som kompensation.

Kommer ner till Arken och kringarrangemang.

Kanske en Euphoniamiddag i samband med detta?

Calm

Posted
Tyvärr är jag förhindrad att delta iår.

Var nere förra året i akt och mening att vara med på Bohus studion men pga mötet flyttades i sista stund så var jag tvungen att avstå för återresan till Sthlm.

Blev dock ett mycket trevligt besök hemma hos Timbre som kompensation.

Kommer ner till Arken och kringarrangemang.

Kanske en Euphoniamiddag i samband med detta?

Calm

Det går säkert mer tåg en annan gång.

En middag funkar alltid! :mm:

Posted

Jeg kommer gjerne, med kun ett lite forbehold om noe familie forpliktelser som muligens kan dukke opp rundt de dagene :) ...

mvh

Posted (edited)

Skriver en lista på anmälda :mm:

Claes M

Ampalang

Plundin

Björn

Om.s

Timbre

Calle B

bigblue

K.Man

Björn

Bernt

Zood

Eitan

Tobias Lindell

Juha

Edited by A/Wing.
Posted
Hej Om.s.

Jag noterar ett intresse från dig det skulle vara kul om du kom, av vad jag mins

så tror jag inte att du har varit här förut.

Mvh.

Hei igjen...

Det stemmer bra det, har dessverre ikke vært hod deg tidligere, forsøker gjøre noe me det nu :) ....

mvh

Guest Granaten
Posted

Hej

Som nykomling i detta forum skulle det vara riktigt roligt att deltaga :) om det finns plats alltså.

Posted

Hej klart du är välkommen. ;)

Ser att du har lite Classegrejer det har även jag ett slutsteg CA 400 som jag är väldigt

nöjd med.

Men den kommer det inte spelas på den här kvällen.

Guest Granaten
Posted
Hej klart du är välkommen. ;)

Ser att du har lite Classegrejer det har även jag ett slutsteg CA 400 som jag är väldigt

nöjd med.

Men den kommer det inte spelas på den här kvällen.

Åhhhh vad roligt :)

just det du har det monstersteget. Skall bli kul att få se hur du har det :)

Jag har aldrig varit med på någon träff, kommer det mer info om tid och hur bäst man kommer till dig?

Posted (edited)

Jag har i ett svagt ögonblick anmält mig till midnattsloppet i Götet det aktuella datumet, så får tyvärr utebli, men det låter onekligen som ett riktigt trevligt arr!

Edited by Matrixen
Posted
Jag har i ett svagt ögonblick anmält mig till midnattsloppet i Götet det aktuella datumet, så får tyvärr utebli, men det låter onekligen som ett riktigt trevligt arr!

Hej Matrixen men midnattsloppet är ju bara 1mil det klarar ju en sån vältränad grabb som du

utan några som helst problem :outdoor: plus att du lägger ett par timmar hemma hos mig innan

så får du lite bukfylla innan loppet :mm:

Posted
Hej Matrixen men midnattsloppet är ju bara 1mil det klarar ju en sån vältränad grabb som du

utan några som helst problem :outdoor: plus att du lägger ett par timmar hemma hos mig innan

så får du lite bukfylla innan loppet :mm:

ett infall av hybris fick mig att anmäla mig i snabbaste startgruppen...har en månad på mig att minska tiden på milen med 10 minuter...Låt mig se hur formkurvan ser ut framåt 15:e :blush

Posted

Hej Tobias du är välkommen till träffen det ska bli kul

att träffa dig igen jag var på din demo och lyssnade på dina högtalarbyggen

som var högst intressanta att se och lyssna på :mm:

• 3 weeks later...
Posted

Det drar ihop sig för sista anmälningsdagen som är den15/8 så finns det ett intresse så anmäl er nu snart.

Juha skickade ett pm till mig och frågade om det gick bra att ta med sig beg. skivor till försäljning

på träffen, som kommer från Kent/ Ribbon och som ska vara i fullgott skick så är ni som ska komma

intresserade av att köpa så ta med er pengar så att ni kan handla.

Tiden för sammankomsten är tänkt att starta kl15.00 är det folk som behöver

info om hur man kommer hit så skicka ett pm.

PS. Bjuder givetvis på lite mat och dryck :mm:

Guest Granaten
Posted

Hej

har kommit upp ett förhinder. Måste tyvärr hoppa av, känns så jäkla surt hade verkligen sett fram emot första träffen. Skulle vara så kul att höra grejorna i hemmiljö.

Hoppas ni får det trevligt