A/Wing. Posted June 30, 2010 Posted June 30, 2010 Jag får bara instämma det verkar som Krelle har löpt linan ut. Ett verkligen fint arbete som han har lagt ner det måste låta mumma. Kan bara gratulera till hoppas jag ett väl fungerande rum och elektroniken kan jag tänka mig också låter bra Quote
P-pan Posted June 30, 2010 Posted June 30, 2010 Så underbart med entusiaster som aldrig ser slutet, vilken hobby va Vad kommer härnäst då Quote
calm Posted July 1, 2010 Posted July 1, 2010 Kan bara instämma i dessa superlativ. En totalupplevelse som bara har blivit bättre och bättre. Ett av de mest gonomarbetade hifiprojekten som jag känner till. Väntar bara på nästa lyssning. Calm Quote
Guest krelle Posted July 4, 2010 Posted July 4, 2010 Tackar så mycket för besöket. Det var mycket trevligt. Kanonfina bilder och text! Ja intresset för musiken och vad man kan få ut av inspelningarna är en drivkraft som är stark...det tar aldrig slut P-Pan En liten detalj om cd ställen/diffusorerna jag har inbyggt i väggen är att jag hade en förfrågan till Matts på Svanå för ett antal år sedan om han kunde göra en diffusor som man kunde använda som cd-ställ oxå. Han trollade då snabbt fram denna snygga lösning som jag är kanonnöjd med. Vi får ta en ny sittning hos varandra snart Calm, det skall bli kul. Nu skall jag in å lyssna på gruppen Nybakat "Happy Land" som är en spännande grupp som jag snappade upp från den utmärkta tidningen LIRA. Mvh Krelle Quote
calle_jr Posted July 4, 2010 Posted July 4, 2010 Gratulerar Krelle till ett fantastiskt fint rum! Kommer gärna på besök. Tråden flyttas till Nyhetsforum, och jag hoppas ingen misstycker. Quote
Joacim Posted July 21, 2010 Posted July 21, 2010 Mycket fint och balanserat skrivet reportage Robert ! Härliga bilder och välgjort! Att Krelle's rum är väl byggt och genomtänkt i alla detaljer, har jag ju själv haft förmånen att få se live vid några tillfällen. Jag har ännu inte sett hans sista lösning för bakväggen där han sitter i fåtöljen, men den fick jag ju se nu genom reportaget Vad jag förstått med de senaste förändringarna och uppdateringarna så har det lyft sig en klass till mot när jag lyssnade senast?! Quote
Recommended Posts