Jörgen_G Posted June 15, 2010 Share Posted June 15, 2010 (edited) Säljer mitt Dynavector P75 mkII phonosteg eftersom att mitt nya försteg kan att ha ett bra RIAA-steg i sig. Illustration från Dynavectors webbplats (www.dynavector.com) Presentation och tekniska data på på Dynavectors webbplats finns här Måtten är blygsamma - H*B*D cirka 4,5*13,5*9,0cm - vilket gör den mycket lättplacerad. Den har inga yttre skador eller skavanker. RIAA:t är inköpt från Audio Concept i december 2008 och fullt fungerande. Originalemballage, manual och verktyg (en liten insexnyckel) finns. Nypris på Audio Concept i skrivande stund SEK 8 500. Mitt pris SEK 5 200 inklusive frakt inom Sverige. Kan vi träffas i Stockholm och avsluta affären utan att något fraktbolag behöver anlitas lämnas SEK 200 i rabatt. Kontakt: PM eller e-post till linje7_tur4(at)hotmail.com mvh /Jörgen G Edited October 19, 2010 by Jörgen_G Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jörgen_G Posted September 15, 2010 Author Share Posted September 15, 2010 Dessutom - originalkvittokopia finns. /Jörgen G Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts