vovven Posted June 13, 2010 Posted June 13, 2010 (edited) Har just kommit hem från årets festival och håller som bäst på med att slicka såren. På festival skall det sovas i tält så det här med hygien blir det lite si och så med. Men efter en dusch och en sväng med hyveln så är man åter med i matchen. Hur var det då? Jo alldeles fantastiskt. underbara människor, exotisk mat, mycket musik med både kända och för mig okända band. I år var det bl a Bachman-Turner, Billy Idol, MSG, Saga och Magnum som drog och visst kan gamlingarna fortfarande leverera. Men divan Axl Rose brydde jag mig inte om. Hoppas att snart kunna komma med lite bilder. Edited June 13, 2010 by vovven Quote
PL300 Posted June 15, 2010 Posted June 15, 2010 Nej, men ska på metaltown nu till helgen och det är ju inte så tokigt det heller! nån mer? Quote
jazzhenke Posted June 16, 2010 Posted June 16, 2010 Jag var där och har varit där i många år. Dock bor jag i Kristianstad så något campingliv blir det inte. Men gärna en öl eller två Håller Wasp som en go favorit i år och Guns till det sämre som vi inte brydde oss om att vänta på. Quote
Recommended Posts