safari Posted May 4, 2010 Share Posted May 4, 2010 (edited) Skulle vara kul att få ta del av era erfarenheter av Swiss Physics förstärkare. Närmast tänker jag på deras mod 5 och mod 6. Det är svårt att hitta nånting om dessa vackra tingestar, varken fakta eller omdömen, verkar finnas på nätet. Någon som har personlig erfarenhet? /B Lånad bild http://lh5.ggpht.com/_3daESlr4TlA/S9_EW6pa...swiss1_0196.jpg Edited May 4, 2010 by safari Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest justaudiomagic Posted July 13, 2010 Share Posted July 13, 2010 Ingen erfarenthet tyvärr men snyggt var det Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Engelholm Audio Posted July 13, 2010 Share Posted July 13, 2010 Skulle vara kul att få ta del av era erfarenheter av Swiss Physics förstärkare. Närmast tänker jag på deras mod 5 och mod 6. Det är svårt att hitta nånting om dessa vackra tingestar, varken fakta eller omdömen, verkar finnas på nätet. Någon som har personlig erfarenhet? /B Lånad bild http://lh5.ggpht.com/_3daESlr4TlA/S9_EW6pa...swiss1_0196.jpg Jag har en kund som har för- & slutsteg. (Inte jag som sålt dessa). Dom verkar strula endel och reparationer är varken lätttillgängliga eller billiga. Verkar dock vara ett bra MC-steg. Bör väl tilläggas att min erfarenhet kanske är olycklig omständighet?!? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
safari Posted July 15, 2010 Author Share Posted July 15, 2010 Jag sitter som sagt på kombon. Har fått den totaluppgraderad/renoverad. Kanon, kan man väl säga var resultatet. Det förefaller vara en lynnig rackare, som hela tiden förfaller balansera på gränsen till vad som är möjligt att prestera med den sortens teknik och komponenter. Efter uppgraderingarna kan jag bara säga att jag är fullkomligt nöjd. Så förutom att vara riktigt vacker låter det åckså riktigt, riktigt bra Tyvärr är det svårt att få fatt på tekniska data om förstärkeriet, så jag har inte så mycket att gå på. Kanske finns någon här som känner någon som eventuellt sitter på den tekniska specen......... //Bosse Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts