Kero Posted August 29, 2004 Posted August 29, 2004 Säljer mitt Roksan Caspian Power nu för att jag har köpt ett femkanals slutsteg. Detta är ett väldigt musikaliskt slutsteg. Spelar hela registret väldigt balanserat med ett skönt driv i musiken. Steget är i skick som nytt. Nypris ca 10000:- Säljer den nu för 4500:- Har original kartong så jag kan skicka den utan problem. Kan även e-maila fler bilder efter önskemål. På bilden syns just det steg som är till salu. Vid seriöst intresse, ring gärna ! Skicka PM, e-mail eller skriv ett svar med din adress/telefon nummer så hör jag av mig. Quote
Johan_sthlm Posted May 15, 2006 Posted May 15, 2006 Säljer mitt Roksan Caspian Power nu för att jag har köpt ett femkanals slutsteg. Detta är ett väldigt musikaliskt slutsteg. Spelar hela registret väldigt balanserat med ett skönt driv i musiken. Steget är i skick som nytt. Nypris ca 10000:- Säljer den nu för 4500:- Har original kartong så jag kan skicka den utan problem. Kan även e-maila fler bilder efter önskemål. På bilden syns just det steg som är till salu. Vid seriöst intresse, ring gärna ! Skicka PM, e-mail eller skriv ett svar med din adress/telefon nummer så hör jag av mig. Quote
Recommended Posts