Jump to content

Recommended Posts

Posted

Slänger också in en påskhälsning innan festen som kommer att avslutas med mässa i natt! Mitt bidrag blir dock utan bild. Kunde haft ett foto på en platta med November tex Lp:n 6 november som hänsyfftar till det berömda slaget!?

Guest gurkan
Posted

Glad Påsk !

Är ledig från Hifi´n några dagar.

Då blir det MYCKET musik :app:

mvh från en gurka som innerligt hoppas att alla grannar är bortresta ;)

Guest Granaten
Posted

GLAD PÅSK ALLA GOA EUPHONIA MEDLEMAR.

Hoppas man kan snart följa med på första träffen när det är dags att bege sig ut i HIFI världen :)

Posted
Glad Påsk !

Är ledig från Hifi´n några dagar.

Då blir det MYCKET musik :app:

mvh från en gurka som innerligt hoppas att alla grannar är bortresta ;)

Inga problem, jag är i New York C så det är bara att vrida upp Der Vorverstärker ... :icon_smile_big:

Glad Påsk!

Guest Audio Concept
Posted

Glad Påsk,

visst är det härligt, ett par lediga dagar, blå himmel, hundarna springer in och ut ur huset, skäller på grannarna (hundarna alltså) som antingen börjat gräva fram trädgården efter allt vad vintern har lämnat efter sig, eller redan startat nya byggprojekt. Tittar på en kille just nu genom fönstret. Han bygger redan någon slags swimingpool, i t-shirt. Vet inte vad hans temperaturmätare visar men vår visar under 10 grader. Hade för mig att påsken var skidornas tid.....

Hursomhelst, det gäller att ta igen allt vad man kan komma på när man har ledigt, förlorad datortid, våffeldagar mm. :-) För egen del så är inget som att parkera i en lämplig fåtölj, mac'en i knäet, kaffe, t.ex. ladda ner och lära sig nya programvaror (funderar just nu på om jag skall välja nya Aperture eller Lightroom för bildhantering), koppla in hörlurarna via en lämplig dac - och sedan bara njuta av en multimedial virtuell påsk..... Jo, och rippa nya låtar för nästa helgs MBL visning hos Akkelis - givetvis.....

Så, oavsett vad ni gör i påsk, en glad sådan önskas er!

Mvh, Audio Concept

Posted
GLAD PÅSK ALLA GOA EUPHONIA MEDLEMAR.

Hoppas man kan snart följa med på första träffen när det är dags att bege sig ut i HIFI världen :)

Allting har sin tid :) och något brukar alltid dyka upp med solen... ;):icon_smile_cool:

Guest Granaten
Posted
Allting har sin tid :) och något brukar alltid dyka upp med solen... ;):icon_smile_cool:

Som det gamla ordspråket "den som väntar på något gott väntar aldrig för länge" :)