Kent_n Posted March 22, 2010 Posted March 22, 2010 Jag lyssnade på denna idag, låter otroligt bra, minianläggning..nja, ljudet lät stort och fruktansvärt bra. 75 W, går alldeles utmärkt att ha som en riktigt bra hifi anläggning, orkar även driva större högtalare. Pris i McIntosh anda..straxt över 70 000 om jag inte missminner mig.. Quote
Hans-Tommy Posted March 26, 2010 Posted March 26, 2010 Jag lyssnade på denna idag, låter otroligt bra, minianläggning..nja, ljudet lät stort och fruktansvärt bra. 75 W, går alldeles utmärkt att ha som en riktigt bra hifi anläggning, orkar även driva större högtalare. Pris i McIntosh anda..straxt över 70 000 om jag inte missminner mig.. jag kan bara hålla med om vad Kent sa, dessutom är den otroligt snygg, jag gillar vanligtvis inte utseendet på Mcintosh men denna anläggning är....helt OK. Det har skrivits i en annan tråd att den bättre hälften inte skulle gilla Mcintosh men det tror jag inte gäller denna mini tommy Quote
Recommended Posts