RENE Posted August 30, 2004 Author Posted August 30, 2004 ?, hvad er det???, er det til hjemmebio? Quote
RENE Posted August 30, 2004 Author Posted August 30, 2004 Ett aktivt hifihem måste man säga... Ja og endelig nogle der kan lave det med god lyd . http://www.tpradio.dk/tptube/1024index.html Quote
enfant Posted December 6, 2005 Posted December 6, 2005 meget smukke højttalere, kunne du skrive lidt om lyden. Og om hvordan de var at tage i brug, de er jo aktive. Quote
RENE Posted December 7, 2005 Author Posted December 7, 2005 meget smukke højttalere, kunne du skrive lidt om lyden. Og om hvordan de var at tage i brug, de er jo aktive. <{POST_SNAPBACK}> De er nemme at tage i brug . Der er skrevet en del om dem i HF . Jeg synes de er fede , og de lyder af noget , ikke som andre højttaler i denne klasse . De har fylde i bunden og en ret god top , og skal lige huske at sige selvom de er små såkan de spille meget højt og med god bund . En rigitg B&O kriller Quote
enfant Posted December 8, 2005 Posted December 8, 2005 Hej RENE Jeg kan se du også har Vienna stående disse er jo meget omtalt kan du sætte dem lidt i forhold til dem. Eller falder de helt igennem i forhold til dem ? Quote
enfant Posted January 10, 2006 Posted January 10, 2006 Er der andre som erfaringer med disse højttalere Quote
enfant Posted January 31, 2006 Posted January 31, 2006 Som nogen måske har set har jeg været hos den københavnske forhandler Speakers Corner og lytte til disse højttalere og blev så begejstret at jeg har købt et par TP Tube 500. Så jeg har nu to blanke rør på 120 cm stående. Selvom de endnu ikke er spillet til har jeg allerede stor fornøjelse af dem. Det er fantastisk at man kan lave en så velspillende højttaler i så slankt et kabinet. Jeg har fået alt det "slam" som jeg har savnet i tidligere højttalere og så kan de spille med næsten hvad som helst. Jeg har prøvet dem med både en discman (hovedtelefon) og med et minianlæg (højttalerudgang) og så selvføgelig min forforstærker. Forresten har de fået ny hjemmeside http//www.tptube.dk Quote
Recommended Posts