stargazer Posted August 24, 2004 Posted August 24, 2004 RENÉ, alltid lika trevligt med dina bildreportage. MEN - snälla kan du vårda ditt språk lite. Jag förstår att det inte är illa ment och att vi har en avslappnad och trevlig stämning här på euphonia - men jag tycker personligen att det ser lite ovårdat och otrevligt ut när "the F-word" förekommer i skrift (dessutom på förstasidan, första inlägget). Såväl danskan som svenskan innehåller ett stort antal bra ord - jag ser mycket hellre finurliga formuleringar på danska än amerikanska svärord. Jag skulle uppskatta om du kunde formulera om första meningen i ditt första inlägg. MVH / stargazer, moderator på bildforum Quote
Timbre™ Posted August 24, 2004 Posted August 24, 2004 Nä, det ser inte så trevligt ut. Vi modererar. Den lilla hifitjejen - undrar hon inte vad pappa gör med alla kartonger... Quote
RENE Posted August 24, 2004 Author Posted August 24, 2004 Nä, det ser inte så trevligt ut. Vi modererar. Den lilla hifitjejen - undrar hon inte vad pappa gör med alla kartonger... OK , de er slemt tunge Quote
Timbre™ Posted August 24, 2004 Posted August 24, 2004 Numrerat och klart... :cool: Det är en speciell känsla att packa upp rörförstärkeri. Quote
RENE Posted August 24, 2004 Author Posted August 24, 2004 Numrerat och klart... :cool: Det är en speciell känsla att packa upp rörförstärkeri. Ja det er noget af det bedste ved hifi , også skal det brændes ind og stilles , det kan der lige gå nogle dage med . Quote
stargazer Posted August 25, 2004 Posted August 25, 2004 ahhh... vad läckert ! Handskrivet, väl förpackat - känslan att "rippa plasten" på en sådan pjäs måste vara underbar... otroligt cool blandning av 2000-tal och retro-touch på Rogue Audios komponenter. Mera! / stargazer Quote
witzel Posted August 25, 2004 Posted August 25, 2004 Du må købe dig en såkaldt "hund", en træplade med hjul under.. eller gøre døren bredere, så du kan komme ind med en gaffeltruck. Det går jo ikke at du ødelægger ryggen.. Quote
Neodynium Posted August 25, 2004 Posted August 25, 2004 Rouge och Sonus Faber Amati har jag hört... funkade bra! Quote
RENE Posted August 25, 2004 Author Posted August 25, 2004 Rouge och Sonus Faber Amati har jag hört... funkade bra! bedre med vienna . Den lille Zues er en vild amp , havde ikke trodet den kunne spille så dybt og med den kontrol , jeg er ikke helt tilfreds med mellemtonen endnu men nu kan den stå at køre i en lille uge med fuld hammer . Har lige lånt M150 ud til en med BAT VK75 , lidt synd for BAT ved første lyt . Så der skal en mere Zues hjem til mono her , og skal have lavet mine mahler om til Biw så kan jeg få 4 stk ZUES på det kunne være sjovt at prøve . Som en klog mand sagde til mig for ikke langtid siden engang rør altid rør Quote
Recommended Posts