Guest Audio Concept Posted March 17, 2010 Share Posted March 17, 2010 ** Begränsat antal platser. Anmäl intresse direkt i tråden här eller maila oss på info@audioconcept.se Mvh, Audio Concept Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Hans-Tommy Posted March 17, 2010 Share Posted March 17, 2010 ** Begränsat antal platser. Anmäl intresse direkt i tråden här eller maila oss på info@audioconcept.se Mvh, Audio Concept jag anmäler mig direkt hälsar tommy Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
P-pan Posted March 17, 2010 Share Posted March 17, 2010 Trevligt, då bokar jag den 5:e Maj //Pan Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Zalve Posted March 17, 2010 Share Posted March 17, 2010 Vilken grej!!! Dock dagen innan mässan i München, så det blir nog tight Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Audio Concept Posted March 17, 2010 Share Posted March 17, 2010 Zalve, ja - det är en riktigt kul grej.... :-) Vet att det är nära mässan men det var svårt att få till ett annat datum. Vi vill också göra det precis när skivan är färdig.... ps. Det blir att flyga till Munchen morgonen den 6:.... Mvh, Audio Concept Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Harryup Posted March 17, 2010 Share Posted March 17, 2010 (edited) Boka 2 platser. Ser fram emot träffen. mvh/Harryup Edited March 17, 2010 by Harryup Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
eliot Posted March 17, 2010 Share Posted March 17, 2010 Boka 2 platser till mig! Skall bli trevligt //Eliot Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kent_n Posted March 17, 2010 Share Posted March 17, 2010 (edited) Boka 2 plattser åt mig oxå.. kanonroligt, och på en MBL, bara det.. Edited March 17, 2010 by Kent_n Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
x2000 Posted March 18, 2010 Share Posted March 18, 2010 Hej, Anmäler mig också ... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Transient Design Posted March 18, 2010 Share Posted March 18, 2010 WOW! Anna-Lotta som alltid varit en klassisk hifi-upplevelse (har demat hennes skivor oräkneliga gånger i butik...) med sina fina inspelningar och härliga musik. Min pappas absoluta favorit för övrigt! Går det att beställa en signerad skiva då jag är på väg söderut denna dagen!? Släpps skivan bara på CD eller även på vinyl? Mvh Lasse Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
uffe t Posted March 18, 2010 Share Posted March 18, 2010 (edited) Hej! Jag anmäler mig. mvh, Uffe Edited March 18, 2010 by uffe t Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
torbjorn Posted March 18, 2010 Share Posted March 18, 2010 Hej Anmäler mig. /Torbjörn Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
bossejo Posted March 18, 2010 Share Posted March 18, 2010 Hej! Jag anmäler mig också. Bossejo Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Amadei Posted March 18, 2010 Share Posted March 18, 2010 (edited) Jag anmäler mig också. Gunnar Edited March 18, 2010 by Amadei Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Engelholm Audio Posted March 18, 2010 Share Posted March 18, 2010 Grymt häftigt! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
calm Posted March 18, 2010 Share Posted March 18, 2010 Aj, aj! Tragiskt att missa detta, men bostadsrättsföreningen där jag sitter i styrelsen har årsstämma Annars vore min närvaro obligatorisk. Onekligen ett nytt grepp med skivsläpp i hifi-sammanhang. Ha det så trevligt Calm Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Schill Posted March 18, 2010 Share Posted March 18, 2010 Boka 2st till mig tack. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Audio Concept Posted March 18, 2010 Share Posted March 18, 2010 WOW! Anna-Lotta som alltid varit en klassisk hifi-upplevelse (har demat hennes skivor oräkneliga gånger i butik...) med sina fina inspelningar och härliga musik. Min pappas absoluta favorit för övrigt! Går det att beställa en signerad skiva då jag är på väg söderut denna dagen!? Släpps skivan bara på CD eller även på vinyl? Mvh Lasse Lasse, givetvis ordnar vi det :-) Skall den vara till din far eller till dig? Mvh, Audio Concept Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mattias Posted March 18, 2010 Share Posted March 18, 2010 Vilken fantastistk grej! Jag kommer! Anmäl mig tack. /Mattias Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Audio Concept Posted April 28, 2010 Share Posted April 28, 2010 Då börjar vi närma oss nästa veckas konsert och release-party för Anna-Lotta Larssons 10:e skiva. Har du inte anmält dig än så är sista chansen nu. Välkommen till en riktigt trevlig kväll. Mvh, Audio Concept Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
calm Posted April 28, 2010 Share Posted April 28, 2010 Har nu lyckats med det omöjliga att flytta Brf-stämman! Så jag och sällskap kommer som jag meddelat tidigare. Vad gör man inte för musiken? Calm Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kent_n Posted May 3, 2010 Share Posted May 3, 2010 Hon sjunger bra, snygg tjej..m.a.o. ett hyvens fruntimmer, väl värd att se och lyssna på Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Audio Concept Posted May 5, 2010 Share Posted May 5, 2010 Ikväll är det dags. Förberedelserna är redan påbörjade. Skall bli riktigt trevligt. Välkomna! Mvh, Anna-Lotta & Audio Concept Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
eliot Posted May 5, 2010 Share Posted May 5, 2010 Fantastisk konsert - Live är något annat än konserv! - Fick med mig två signerade skivor och några bilder... Ett varmt tack till Anna-Lotta & AC-teamet för en lyckad tillställning Eliot Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Harryup Posted May 5, 2010 Share Posted May 5, 2010 Ja, det var en mycket fin konsert. För er som inte hade tillfälle rekommenderas skivan. Riktigt bra. Tackar A-C teamet och Anna-Lotta för kvällens konsert. mvh/Harryup Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kent_n Posted May 5, 2010 Share Posted May 5, 2010 Kanonbra konsert med en supetrevlig artist, ödmjuk med guldstämma. Att få till ett realese party på denna hifiaffär, inte dåligt, får gärna bli en vana. AC skall ha ett stort tack..Guldkväll.. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mattias Posted May 5, 2010 Share Posted May 5, 2010 Vilken kväll!! Ett fullt Audio Concept bokstavligt talat. Aldrig sett så mycket tjejer i någon hifibutik. Duktiga musiker och en fantastisk Anna-Lotta Larsson på sång! Låtvalet och hennes röst gjorde mig bitvis knäsvag måste jag erkänna Tack Audio Concept, Anna-Lotta Larsson, musikerna Andreas, Fredrik och alla trevliga människor som var där! /Mattias Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Hans-Tommy Posted May 6, 2010 Share Posted May 6, 2010 Vilken kväll!! Ett fullt Audio Concept bokstavligt talat. Aldrig sett så mycket tjejer i någon hifibutik. Duktiga musiker och en fantastisk Anna-Lotta Larsson på sång! Låtvalet och hennes röst gjorde mig bitvis knäsvag måste jag erkänna Tack Audio Concept, Anna-Lotta Larsson, musikerna Andreas, Fredrik och alla trevliga människor som var där! /Mattias jag instämmer mycket trevligt initiativ tommy Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest krelle Posted May 6, 2010 Share Posted May 6, 2010 Tack för en fantastiskt lyckad kväll! Jättekul att få möjligheten att se så duktiga musiker och Anna-Lotta på så nära håll. Mvh Krelle Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
calm Posted May 6, 2010 Share Posted May 6, 2010 Jag instämmer helt i hyllningskören! En fantastisk röst i en lite kropp med mycket utstrålning och humor. Låtvalen till nya skivan är en väl avvägd blandning av gammalt i nya orginella tappningar t.ex Halleluja med nyskriven text och Älska mig den välkända från Einbusk Singers som Josefin Nilsson gör så fint och nytt fräscht musikval. Lyssnade igenom skivan i bilen hem och gillar den skarpt. Tycker att Anna-Lotta är något underskattad som sångerska. I henne har vi en klar och harmonisk röst utan ett uns av ansträngdhet som vi tyvärr sällan hör idag. En härlig taktkänsla och musikalitet tillsammans med hennes eminenta medmusikanter på keyboard och bas. En riktigt trevlig kväll med mingel, dryck och tilltugg. Kul att se också att fruar och övriga partners var med. Det stärker tesen att kvinnor är intresserade av musik. Ett tack till alla inblandade, Anna-Lotta såklart men också AC-gänget med Robban, Likki, Gunnar och Conny. Musik 1/2 Stämning Återstår att lyssna av skivan i systemet. Tack! Calm med sällskap Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts