minesota Posted February 18, 2010 Share Posted February 18, 2010 Hej Någon som har en aning om hur tusan jag får browsern (firefox på Mac) att visa en tråd i öppet läge så att man inte behöver klicka upp alla inlägg för att se bilder och text . Frustrerad !!!!!!!! Mvh / P Link to comment Share on other sites More sharing options...
eliot Posted February 18, 2010 Share Posted February 18, 2010 Du klickar på options till höger och väljer under display modes: standard (istället för outline) //Eliot Link to comment Share on other sites More sharing options...
minesota Posted February 18, 2010 Author Share Posted February 18, 2010 haha Eliot nu känner jag mig korkad, men kan du skriva en step by step till mig för jag hittar det inte :-) /P Link to comment Share on other sites More sharing options...
hellbit Posted February 18, 2010 Share Posted February 18, 2010 haha Eliot nu känner jag mig korkad, men kan du skriva en step by step till mig för jag hittar det inte :-) /P Följ din rubrik (trådnamnet) till höger, så ser du en grå ruta där det står options. Där ändrar du. Mvh Link to comment Share on other sites More sharing options...
minesota Posted February 18, 2010 Author Share Posted February 18, 2010 Följ din rubrik (trådnamnet) till höger, så ser du en grå ruta där det står options. Där ändrar du. Mvh [/quote Aha, den står på standard redan. PÅ jobbet visar browsern den i standard läge och loggar jag in med min egen dator så blir det det andra jobbiga läget ! Jag blir galen ! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Timbre™ Posted February 18, 2010 Share Posted February 18, 2010 Jag blir galen ! Det tyder på engagemang och när allt är utrett i denna tråd skall jag försöka flytta den till Euphonia Information. Man kan bli galen för mindre... Link to comment Share on other sites More sharing options...
minesota Posted February 18, 2010 Author Share Posted February 18, 2010 Nu lyckades det. Jag tömde alla kakor och diverse historik i web-läsaren. Samma sak på jobb-datorn. sedan loggade jag in på min egen och då fick jag till det. Man kan bli tokig för mindre :-) Kolla på bildreportage på Euphonia genom att klicka sig igenom trådarna är ingen lek ! tack för hjälpen. /P Link to comment Share on other sites More sharing options...
Timbre™ Posted February 18, 2010 Share Posted February 18, 2010 Nu lyckades det. Det känns som rätt läge för en trådflytt. Håll i dig... :cool: Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts