JW Pepper Posted August 21, 2004 Posted August 21, 2004 Hej! Är mycket nyfiken på denna CD-spelare som jag blev tipsad om av Ljudmakarn i Sthlm. Recensionerna är nästan sanslöst positiva, kolla sidan http://www.combak.net/reimyo/CDP-777.htm, så kan ni läsa närmare. Vad jag undrar är om någon på forumet har erfarenhet av spelaren och i så fall ville berätta mer om den. Lite jämförelser med spelare i denna höga prisklass skulle även det vara spännande läsning. Om någon är lycklig ägare till Reimyon så skulle jag hemskt gärna vilja provlyssna och jämföra med min Audionet VIP, skicka ett PM om det verkar intressant. Hälsningar Björn Quote
MartinH Posted August 22, 2004 Posted August 22, 2004 Tror tyvärr inte så många har denna spelare i sverige överhuvudtaget.. Dom har ju inte haft nån representant förren alldeles nyligen ( Buddah Audio )... men det kanske kommer visas nått på Arken....??? /Martin Quote
Hsivp Posted August 23, 2004 Posted August 23, 2004 Precis som martin säger så är märket "nytt"(2 månader i sverige) för sverige och detta medför att det inte finns särskilt många spelare ännu, men det kommer! Det kanske finns en chans att den kommer att visas på arken men detta är inte ännu bestämt. Bästa Hälsningar /Adam Mossberg Quote
JW Pepper Posted August 23, 2004 Author Posted August 23, 2004 Där ser man.. Får väl hoppas då att den dyker upp på Arken, vore jättetacksam om detta kan meddelas här på forumet i tid innan mässan. Har långt att åka och det vore lite tråkigt om jag missar "huvudnumret", även fast det förmodligen kommer finnas mycket annat kul att vila öronen på. Det verkar vara en spelare att gå över lik för, om man får döma av alla recensioner jag läst om den, så det skulle som sagt vara superintressant att stifta bekantskap med "miraklet". Ha det bra! Björn Quote
Recommended Posts