timpa Posted February 13, 2010 Share Posted February 13, 2010 Hej! Någon som vet om/var man kan köpa Lars Jansson Trio - In Search Of Lost Time i Sverige? Har än så länge bara hittat en amerikansk återförsäljare, men man tycker ju att det borde gå att köpa skivan i Sverige också. Tack på förhand Timmy Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
plundin™ Posted February 13, 2010 Share Posted February 13, 2010 Jag snackade med Lars i samband med en konsert strax innan Jul och han sa plattan finns egentligen bara utgiven i japan (Japanskt bolag, gäller dom två senaste plattorna)... Jag PMar hans e-mail, så kan du förmodligen köpa den från Honom direkt! /ptr Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
timpa Posted February 15, 2010 Author Share Posted February 15, 2010 Jag snackade med Lars i samband med en konsert strax innan Jul och han sa plattan finns egentligen bara utgiven i japan (Japanskt bolag, gäller dom två senaste plattorna)... Jag PMar hans e-mail, så kan du förmodligen köpa den från Honom direkt! /ptr Man tackar och bockar! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts