Absolute Audio Posted February 6, 2010 Posted February 6, 2010 Snart är det den årliga Stockholmsmässan Men vilket medie kommer ni ta med era favoritlåtar på?? Rullband Vinyl CD USB minne / USB-Hårddisk Mobil/Iphone Dator Många möjligheter nu för tiden, vilket väljer ni? Quote
P-pan Posted February 7, 2010 Posted February 7, 2010 En bandspelare + mikrofon så klart ... ... så man vet vilka nya spännande musikalbum man ska köpa när man kommer hem Jag börjar kanske bli gammal så vad gör man inte för att stödja minnet ...skämt å´sido... det blir nog bara kameran som följer med Quote
Absolute Audio Posted February 7, 2010 Author Posted February 7, 2010 En bandspelare + mikrofon så klart ... ... så man vet vilka nya spännande musikalbum man ska köpa när man kommer hem Jag börjar kanske bli gammal så vad gör man inte för att stödja minnet ...skämt å´sido... det blir nog bara kameran som följer med Oddsen är att du kommer hem med 43 kopior av Keith don't go Själv går jag och klurar på om jag ska ta med Netbooken.... Någon vinyl blir det säkert och nån bränd CD-skiva så att man är helgarderad. Quote
Recommended Posts