Jump to content

Just Audio Magic


Guest justaudiomagic

Recommended Posts

Jag känner såhär;

Oavsett om jag nu skickar denna dokumentation (även Nerds "riktiga" IP-adress) så har vårt rykte redan förstörts. Det är jäkligt farligt att göra påhopp som detta INNAN man är helt säker på vad man tror eller misstänker. Hade vi livnärt oss på Euphonia (eller ett av grannforumen) så hade det inte varit någon mening med att fortsätta driva företaget.

Med tanke på det mediala trycket så tror jag att en framlagd bevisning tvärtom skulle läsas och accepteras av en stor mängd läsare.

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 97
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Oavsett om jag nu skickar denna dokumentation (även Nerds "riktiga" IP-adress) så har vårt rykte redan förstörts. Det är jäkligt farligt att göra påhopp som detta INNAN man är helt säker på vad man tror eller misstänker. Hade vi livnärt oss på Euphonia (eller ett av grannforumen) så hade det inte varit någon mening med att fortsätta driva företaget.

Nej för tjörningen! Ryktet kommer åter att bli bra!

Det är bara att skicka denna dokumentation.Lätt som en plätt och verkligen värt något.

Ge Timbre tel nr till data snubbarna så löser det sig snabbt.

Och som grädde på moset kan du ju ge Timbre Nerd's IP-adress.

Tycker det har skötts riktigt dåligt, klantigt och oproffsigt.

Nej inte från Timbre men från din sida. Hade du varit snabb och visat vad du vet så skulle allt vara utrett snabbt.

Jag har försökt berätta hur allt ligger till men har tyvärr bara fått trotsiga kommentarer tillbaka - enkelspåriga.

Jo om man inte visar vad man vet så blir det lätt så i en helt otrolig historia som denna.

Så jag drar mig ur forumet helt, blocka ni mig eller vad ni nu gör...

Sen kan var o en tro vad den vill

Nej, gör inte det. Du har ju jätte mycket att förlora och det vore dum när det är så lätt att bevisa vad som skett.

Du har ju alla kort och kan bara lägga upp dem så allt blir ut klarat.

Och självklart om du drar dig ur så kommer ju alla att dra helt felaktiga slutsatser.

Kan inte fatta att du Timbre, som verkat vara en sådan sympatisk man, kan tro att någon (speciellt företag) kan tjäna på dubbla nick??

Jag tycker nog att Timbre fortfarande är en sympatisk man och skött detta med glans. Det är väl ändå företag om någon som skulle tjäna på dubbla nick.

En stilla undrar är:

Verkar j*vligt konstigt o märkligt om vi skulle ha samma IP-adress?!

Med tanke på att jag inte hört, sett, eller pratat med någon "Nerd" innan jag såg hans inlägg här.

Att kalla mig lögnare är inte direkt kul, men självklart kan jag förstå det OM vi nu har samma IP-adress

Här verkar du helt förundrad över att det skulle ha hänt att ni har samma IP. Ja faktiskt att det överhuvudtaget skulle gå att ha samma IP.

Emedan:

Är nog inte riktigt med på hur du menar..

Figge, jodå, visst har jag reagerat och aggerat från första gången det hände men det har inte varit ngt nu på ett bra tag... Då var det samma sak, samma IP, mail, t o m adress på vissa ställen

Här säger du ju att exakt samma sak hänt tidigare med t.o.m samma IP.

Hoppas nu dina datasnubbar ordnat så inte Nerden får tillgång till olika data och passwords på din dator.

Kom igen nu !

Ge inte upp du är ju nära!

mvh bb

Link to comment
Share on other sites

Vad alla helt plötsligt blivit experter på datorer här..

Tycker det har skötts riktigt dåligt, klantigt och oproffsigt.

Och Harryup, man ska kanske passa sig att yttra ngt om man inte känner till A eller O?! Bara ett tips.

Jag har försökt berätta hur allt ligger till men har tyvärr bara fått trotsiga kommentarer tillbaka - enkelspåriga.

Helt riktigt. Själv är jag dataansvarig för ca 60 persondatorer blandade PC och Mac och 10-talet servrar inklusive dokumenthanteringssystem för ett högteknologiskt utvecklingsföretag. För min del känns ditt engagemang för att lösa ditt problem lite uddlöst.

mvh/Harryup

Link to comment
Share on other sites

"Då var det samma sak, samma IP, mail, t o m adress på vissa ställen"

Hmm, hur vet du att det var samma IP-nummer som ni använde tidigare? Har någon annan admin reagerat på det tidigare, för i så fall finns ju det också dokumenterat så då blir det ju ännu enklare för dig att visa att du varit utsatt för intrång.

mvh/Harryup

Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.
×
×
  • Create New...