Jump to content

Recommended Posts

Posted

Produced by Jason Salmond & Karsten Longhurst.

Recording Engineer: Ray Kimber

Microphones: Neumann M-150

Digital Converters: EMM Labs DAC8 & ADC8

Recorders: Tascam DS-D98HR & Genex GX9000

Cables: KimberKable Select

IsoMike004.JPG

Guest krelle
Posted

Detta var riktigt roligt må jag säga. Skall bli mycket roligt att lyssna på.........mvh Krelle

Posted

Som fd gospelfreak, så är det alltid roligt att få höra artister som man inte har hört tidigare. Hittade deras site ganska snabbt.

http://www.tminus5.com/

Kan tillägga skivan "Purity" släpptes i Augusti... Snacka om färska bonusar.

En extra sak just för dig Timbre.

Brown eyed girl

Posted

Timbre!! Blir det någon skiva av Purity över är jag också klart intresserad. Klart häftig bonus. Vad skrev Du egentligen till jänkarna? Eller är Du berömd även "other there" :D

Klart kul.

mvh

Akeg

Posted

Vi delar totalkostnaden med trettio och kommer då att hamna på runt $ 20 för de två skivorna.

En bra affär skulle jag vilja säga och jag kommer att redovisa utläggen i denna tråd.

Helst skulle jag vilja lämna över så många beställningar det bara går på Arkenmässan.

Resterande får vi fixa på något sätt.

Posted

Timbre, jag uppfattade först inte att där var ungefär lika många av båda skivorna. Blir där så det räcker är jag intresserad av båda. 20 dollar är det definitivt värt. Troligen kommer jag inte till Arkenmässan så blir där några skivor till mig får Du skicka dem. Jag kan betala in på Ditt konto i förskott så slipper Du tjafsa med postförskott. Du kan väl lämna besked om vilka som har möjlighet att få köpa skivorna. :)

Mvh

Akeg

Posted

Vi gör en sammanräkning av utgifterna direkt så vet alla vad det handlar om... :)

Nordea International Check utställd på Weber State University $ 600: 4614kr.

Rekommenderad försändelse till Ray Kimber: 70kr.

4684kr/30 poster = 156kr i donation som ger tillgänglighet till de två skivorna.

Då det i grunden handlar om utbyte av gåvor tillkommer givetvis ingen moms.

Skivorna får ej utbjudas till försäljning.

Timbre

Posted

Timbre, jag fattar tydligen trögt. Var alla skivorna beställda från början? Jag fick uppfattningen att Du fick betydligt fler skivor än Du väntade Dig och att det därför kunde bli några över till hugade spekulanter. Är alla beställda så lär ju knappast någon bli över, ingen är väl tokig nog att släppa ett sånt här tillfälle. Men skulle någon mot förmodan ångra sig så hör gärna av Dig.

Mvh

Akeg

Posted

Ja det måste vi göra, dom kommer med på Arkenvandringen... ;)

Intresset är det inget fel på att döma av mottagna PM och mail så vi frestar väl med en sista bild... :)

IsoMike008.JPG

Thank you so much Ray!

Bengt