DODGE.RJ Posted February 1, 2010 Share Posted February 1, 2010 Hej Är det någon här på forumet som har en sån som rubriken lyder? Mvh Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Andreas Olsson Jägerhag Posted February 4, 2010 Share Posted February 4, 2010 Hej Är det någon här på forumet som har en sån som rubriken lyder? Mvh Hej Jag har haft min Krell SACD 3 i lite drygt 2 år. Bytte in min SACD 2 efter 3 besök på verkstad + missljud liknande en borrmaskin. SACD 3 är bättre en sin föregångare. Jag har inte behövt skicka den på reparation och missljuden är avsevärt mindre. Dock så har den ibland problem vid läsning av Sacd och en så dyr spelare borde inte ha några missljud överhuvudtaget. Med undantag för dessa problem så är det en väldigt fin spelare. Hälsningar Andreas Jägerhag Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
DODGE.RJ Posted February 17, 2010 Author Share Posted February 17, 2010 Hej Vad är det för typ av missljud som du har och det verkar märkligt att den skulle ha problem med att läsa SACD nu i MKIII utförandet...står den och tuggar och inte får igång skivan eller står det helt sonika No Disk i displayen? Mvh Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts