Guest Jorma Posted January 22, 2010 Posted January 22, 2010 I USA på nättidningen Dagogo har Fred Crowder resenserat Jorma Prime kablarna. Han har en häftig och riktigt tung anläggning med bla. Acapella Triolon högtalare som är triampade med Audio Note Keagon balanserade förstärkare, Einstein förförstärkare och Rockport Sirius TT skivspelare. Allt uppkopplat med Jorma Primekablar. Fred Crowder är en ledande medlem av en hifi club i Houston Texas med några tusen medlemmar. Det är flera medlemmar som har anslutit sig till Jorma fan club som dom kallar det och det fina med den här recensionen är att varken jag eller min USA-distributör visste något om den tills för någon vecka sedan. Fred Crowder har köpt alla kablarna innan recensionen utan att fråga om rabatter eller andra favörer som kunde påverka resensionen. Han kommer också att köpa nya nätkablar till anläggningen som ni kanske förstår av det sista stycket i recensionen. DAGOGO Quote
eliot Posted January 22, 2010 Posted January 22, 2010 Grattis Jorma! - Jag tar mig friheten och länkar direkt till recensionen //Eliot Quote
Schill Posted January 24, 2010 Posted January 24, 2010 Bara att gratulera. Vet själv hur mycket jobb det är att ta fram och testa kablage. Och att ni sedan får en sådan här bra recension gör inte saken sämre. Fortsätt med det ni gör, för det är bra mycket bra.... Quote
Recommended Posts