plind Posted May 14 Author Share Posted May 14 Shoppingtur idag đ Ivery, byZan, musicus and 7 others 10 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
musicus Posted May 14 Share Posted May 14 Dom der hade jag med i tankarna förr om dom va Ä fÄ i rÀtt lÀngd....  mvh   plind 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Bebop Posted May 14 Share Posted May 14 NÄgot vising med din bild⊠?  Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
AlfaGTV Posted May 14 Share Posted May 14 1 minute ago, Bebop said: NÄgot vising med din bild⊠?  Jag har samma bekymmer emellanÄt, och vad jag vet endast pÄ euphonia. Bilder laddas bara delvis och man fÄr högerklicka/tramsa med förhandsvisning och rÀtt vad det Àr sÄ poppar hela upp. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
plind Posted May 14 Author Share Posted May 14 14 minutes ago, Bebop said: NÄgot vising med din bild⊠?   Skumt, hos mig ser jag hela bilden! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Bebop Posted May 14 Share Posted May 14 4 minutes ago, plind said: Skumt Ja, verkligen för nu ser jag ocksĂ„ hela bildenâŠÂ  (pĂ„ iPad) plind 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
plind Posted May 15 Author Share Posted May 15 15 hours ago, musicus said: Dom der hade jag med i tankarna förr om dom va Ä fÄ i rÀtt lÀngd....  mvh    Vilken lÀngd behövde du dÄ? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
musicus Posted May 15 Share Posted May 15 4 hours ago, plind said:  Vilken lÀngd behövde du dÄ?  Nu er det jo inte aktuelt lÀngre men jag hade behövt 1 stk pÄ 3,5 mtr og 2-3 stk å 1 mtr.  mvh plind 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
plind Posted June 12 Author Share Posted June 12 Trevlig liten gÀst pÄ besök   Double A and Terminator 2 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
AlfaGTV Posted June 12 Share Posted June 12 Den dĂ€r Ă€r ju lite "duktig pĂ„ allt" sĂ€gs det? Ăr den dĂ„ riktigt bra pĂ„ nĂ„got speciellt undrar jag? plind 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
plind Posted June 12 Author Share Posted June 12 26 minutes ago, AlfaGTV said: Den dĂ€r Ă€r ju lite "duktig pĂ„ allt" sĂ€gs det? Ăr den dĂ„ riktigt bra pĂ„ nĂ„got speciellt undrar jag?  Ăn sĂ„ lĂ€nge har jag bara anvĂ€nt den som Dac, och dĂ€r Ă€r jag mycket imponerad sĂ„ lĂ„ngt parsifal, AlfaGTV and sprudel 3 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
AlfaGTV Posted June 12 Share Posted June 12 4 hours ago, plind said: anvÀnt den som Dac Jag tÀnkte att Àven dÀr kan man vÀl vÀlja mellan olika utgÄngssteg och filtrering/resampling och sÄ? Kör du Tube output och DSD1056 remastering generellt eller var det det som rÄkade fastna pÄ bild?  Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
plind Posted June 12 Author Share Posted June 12 13 minutes ago, AlfaGTV said: Jag tÀnkte att Àven dÀr kan man vÀl vÀlja mellan olika utgÄngssteg och filtrering/resampling och sÄ? Kör du Tube output och DSD1056 remastering generellt eller var det det som rÄkade fastna pÄ bild?   Oj dÄ :-o Har inte satt mig mig in helt i alla instÀllningar.. Just nu kör jag med mellanlÀget (bÄde rör och trissor) pÄ utgÄngen. Bara rör blir aningen för soft och romantiskt. AlfaGTV 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
plind Posted June 18 Author Share Posted June 18 Lite fina begagnatfynd idag đ Behövde ett bra underlag till vinylsvarven och den linjĂ€ra nĂ€tdelen med dubbla utgĂ„ngar ersĂ€tter 2 andra. Den lilla iFi Dac fortsĂ€tter imponera. Har testat hörlursutgĂ„ngen oxĂ„ med gott resultat! AlfaGTV, Sammy, Adagio and 2 others 5 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts