Timbre™ Posted August 11, 2004 Posted August 11, 2004 Faktiskt.se har renoverat. Den nya designen är mycket tilltalande... :cool: Grattis! http://www.faktiskt.se/index.php Quote
Vee-Eight Posted August 11, 2004 Posted August 11, 2004 Tackar! Vi har det lite svettigt, eller rättare sagt Ranefjord har det svettigt, men alla nya och gamla problem verkar lösas smidigt. Om det skulle funka från början hade det varit för lätt! /Daniel V8 Roth, red. Faktiskt. Quote
Neodynium Posted August 11, 2004 Posted August 11, 2004 Oj va snyggt! Får allt gå in på Faktiskt lite oftare!! Quote
Engelholm Audio Posted August 11, 2004 Posted August 11, 2004 Hej, Japp! Ändringar är alltid kul! Färgerna är däremot inte lika mjuka och lätt-tittade på som "på andra" forum! Dessutom är det trevligt (enklare) med samma (liknanade) layout på alla fora. ...men vem är "flikkan"? Quote
FBK Posted August 11, 2004 Posted August 11, 2004 Ursäkta Faktiskt.se men loggan är hemsk i min ögon, men smaken är som baken delad som jag brukar säga Quote
Timbre™ Posted August 11, 2004 Author Posted August 11, 2004 fbk, vet du vad någon på ett tredje forum ansåg om Euphoniastilen när vi startade upp... "Det ser ut som det måste ha gjort hemma hos Carola på nittiotalet"... Den va´ faktiskt bra! Quote
Guest Zalve Posted August 11, 2004 Posted August 11, 2004 Jag tyckte nog att logan var det som var bland de snyggare på siten. Lite hårt och stel, men det är ju upp till var och en som designar hur man vill ha det. Kommer ihåg vilket stök och klagomål när hififorum,nu fick ny design förra gången. Huvudsaken är att det går lätt att läsa/ladda/hitta och ha kul. Quote
FBK Posted August 12, 2004 Posted August 12, 2004 fbk, vet du vad någon på ett tredje forum ansåg om Euphoniastilen när vi startade upp... "Det ser ut som det måste ha gjort hemma hos Carola på nittiotalet"... Den va´ faktiskt bra! Men Timbre, tycker faktiskt att utseendet på detta forum är lite motsats till Zalves beskrivning av Faktiskt nya utseende, mjukt och ledigt och det trivs jag med Mvh Per Quote
Recommended Posts