Jump to content

Recommended Posts

Posted

Tack för förtydligandet Pac, känner du att dom gör allt dom kan - så får jag nog böja mig oxå...

...och Euphonia är verkligen inte så tokigt det heller, även om det inte var här jag hade pågående konversationer och trådar.. ;)

Så kan man ju som sagt alltid lira lite musik i stället :)

Mvh

Jocke

Posted

Lite ny information:

"Alle servere er fungerende, og der mangler kun at komme net paa. Der arbejdes i doegndrift paa det."

Trots det är det "en STOR suck!"; Ytterligare en morgon utan HiFiForum. :diss:

Posted

Hann i varje fall få tag i kontonumret där betalning för transformatorer skulle in! :)

Nu är förstärkarbygget på banan igen!!!!

Posted

Ja nu verkar det som om vi sakta men säkert är på väg online igen. :) När jag provat under dagen har det varit väldigt ryckigt. De kommer säkert att åtgärda det allt aftersom. Datan verkar vara intakt. :app:

Posted
Ja nu verkar det som om vi sakta men säkert är på väg online igen. :) När jag provat under dagen har det varit väldigt ryckigt. De kommer säkert att åtgärda det allt aftersom. Datan verkar vara intakt. :app:

Tackar för infon som funnits att läsa här

Mvh//diffen :)

Posted

Har man bytt IP-nummer på servern tar det nog ett par dagar innan alla DNS-er är uppgraderade.

Så det blir nog bättre inom den närmaste framtiden.

mvh/Harryup