Per Östling Posted November 19, 2009 Posted November 19, 2009 Audio Analouge Maestro Duecento SE tillsammans med Scala Utopia Nu till helgen den 21 - 22 november kommer vi under vårt 15 års jubileum även kunna visa Audio Analouge Maestro Duecento SE tillsammans med Scala Utopia. En garanterat rörfri anläggning som även den presterar ett mycket intressant ljud. Som vi nämnde i ett tidigare inlägg så kommer Ultimate Sound & Music under den kommande helgen 21-22 november fira att man fyller 15 år. Varmt välkommen! Quote
Velodyne Posted November 20, 2009 Posted November 20, 2009 För de som inte hört Maestron får jag rekommendera ett besök på Ultimate i helgen. Lovar att ni kommer att få uppleva nåt utöver det vanliga. Jag äger ju en Maestro själv så jag vet vad den presterar, att de dessutom bjuder på kaffe och tårta är ju faktiskt bara en bonus. Ska själv dit och bli inspirerad. // Richard Quote
Dr J Posted November 21, 2009 Posted November 21, 2009 Hej Har sedan drygt ett år en Maestro Duecento(ej SE-modellen) som tillsammans med Audionet G3+EPS samt Pioneer S-1EX presterar ett helt makalöst ljud (och det blir fortfarande bara bättre och bättre!!). Spelar ingen som helst roll vilken typ av musik man lyssnar på, allt bara flödar ut med en så total ackuratess och värme att man glömmer att det är en anläggning man lyssnar på. Livekänsla(!!!!) med obefintlig lyssningströtthet!! Enda problemet är att man inte vill lämna rummet så det blir inte mycket annat gjort men det kan jag leva med. Varning dock för att lyssna på denna kombination om ekonomi inte finns för "vill ha"-känslan är svårutplånad. Dr J Quote
Recommended Posts