Guest Jorma Posted November 12, 2009 Posted November 12, 2009 Jag fick det här mejlet igår från Japan och det är 4,e Audio Excellence Award som en kabel från Jorma Design får, och den tyngsta då den säger att Jorma Landa nätsladd är den bästa på marknaden i Japan. Dear Mr. Jorma Koski, We are happy to inform you this. AC LANDA is awarded by Audio Excellence Award 2010 (Audio Accessory magazine). This time it is not normal award, but AC LANDA got ‘top award’ among all the AC cables in the market! Best Regards ************************************************ Hideki Imai CS FIELD ASSOCIATES 775-1 Akada Toyama-shi TOYAMA JAPAN 939-8064************************************************ Quote
calm Posted November 12, 2009 Posted November 12, 2009 Stort Grattis Jorma! Kul att svenska producenter gör avtryck i världen på ett sådant positivt sätt! Calm Quote
chg Posted November 12, 2009 Posted November 12, 2009 Stort Grattis! Trygghetskänslan över mitt eget Jorma kablage ökar för varje ny utmärkelse Quote
Apexorca Posted November 12, 2009 Posted November 12, 2009 Grattis Jorma. Sträck på dig. Kul för dig, men även kul för oss övriga hifi intresserade att vi har en så fin kabeltillverkare från Västsverige som skördar triumfer ute i Hifi världen. Keep up the good work. Calle B Quote
Guest Bernt Posted November 12, 2009 Posted November 12, 2009 Det känns mycket bra att jobba på Jorma Design en sån här dag tycker jag! Jag sitter ju dagligen och sätter ihop produkter för asienmarknaden och det lär ju inte bli mindre nu. Quote
Käera Posted November 12, 2009 Posted November 12, 2009 Grattis,jobbet att kommit så här långt har väl varit allt mer än att bara sno ihop några sladdar,verkligen kul Quote
Timbre™ Posted November 12, 2009 Posted November 12, 2009 Jag fick det här mejlet igår från Japan och det är 4,e Audio Excellence Award som en kabel från Jorma Design får, och den tyngsta då den säger att Jorma Landa nätsladd är den bästa på marknaden i Japan. Framgång föder framgång... :cool: Grattis! Quote
A/Wing. Posted November 12, 2009 Posted November 12, 2009 Det är härligt att det går bra för dig på den internationella marknaden och att Göteborg får visa framfötterna ut i världen. Och så är det lysande att Bernt får lite mer att göra så att han inte somnar till i sin verkstad. Quote
bato Posted November 13, 2009 Posted November 13, 2009 Verkligen bra jobbat JORMAStort grattis från oss i Halmstad :kiss: Quote
Recommended Posts