Jump to content

Recommended Posts

Posted

Jag fick det här mejlet igår från Japan och det är 4,e Audio Excellence Award som en kabel från Jorma Design får, och den tyngsta då den säger att Jorma Landa nätsladd är den bästa på marknaden i Japan.

Dear Mr. Jorma Koski,

We are happy to inform you this.

AC LANDA is awarded by Audio Excellence Award 2010 (Audio Accessory magazine).

This time it is not normal award, but AC LANDA got ‘top award’ among all the AC cables in the market!

Best Regards

Hideki Imai

CS FIELD ASSOCIATES

775-1 Akada Toyama-shi TOYAMA JAPAN 939-8064************************************************

Posted

Grattis Jorma. Sträck på dig. :)

Kul för dig, men även kul för oss övriga hifi intresserade att vi har en så fin kabeltillverkare från Västsverige som skördar triumfer ute i Hifi världen.

Keep up the good work.

Calle B

Posted

Det känns mycket bra att jobba på Jorma Design en sån här dag tycker jag! :)

Jag sitter ju dagligen och sätter ihop produkter för asienmarknaden och det lär ju inte bli mindre nu.

Posted
Jag fick det här mejlet igår från Japan och det är 4,e Audio Excellence Award som en kabel från Jorma Design får, och den tyngsta då den säger att Jorma Landa nätsladd är den bästa på marknaden i Japan.

Framgång föder framgång... :cool:

Grattis!

Posted

Det är härligt att det går bra för dig på den internationella marknaden och att Göteborg får visa framfötterna ut i världen.

Och så är det lysande att Bernt får lite mer att göra så att han inte somnar till i sin verkstad.