Guest johan Posted August 6, 2004 Posted August 6, 2004 Då har dom gjort det igen. Det rör på sig ganska friskt nu. Där har kommit ganska många nya modeller dom senaste åren o nu arbetar dom sig neråt i modellprogramet. Vad som är nytt är: Försteg som går under namnet C-2000 Deras AAVA volym sitter även i detta försteg så det är tydligen på väg att bli standard. Ett slutsteg har dom åxå släppt. P-3000 Vad som är lite tillbaka äldre standard är bla en volym pott Det ser ut som om P370 kommer att försvinna för det här steget är åxå på 2x75W. Jah återkommer med priser. http://www.accuphase.com/pdf/p-3000_e.pdf http://www.accuphase.com/pdf/c-2000_e.pdf Ha det bäst J Quote
Neodynium Posted August 7, 2004 Posted August 7, 2004 Nya produkter ifrån Accuphase är alltid trevliga nyheter!! Quote
Jan Posted August 7, 2004 Posted August 7, 2004 Der er ochså P-60 klass A effektsteget - kanske inte så nytt, men netop nu landet i Danmark. Jeg får lysna til den i morgen! Det bliver et komplett Accuphase system med C-2400, min egan DP-77 och endeligen ochså et sätt M-8000 slutsteg (lånat hem från Tyskland). Quote
Guest johan Posted August 7, 2004 Posted August 7, 2004 Jag har redan berättat om A-60 Jan Ska du till Audiophil o lyssna ?? Ta med dig kameran o berätta hur det lätt ! Quote
Guest johan Posted August 7, 2004 Posted August 7, 2004 Nu glömde jag ju en sak , den e inte jätte jätte ny men ändå E-308 Har ni lagt märke till att dom även har ändrat designen på dom nyare modellerna. man ser det inte så lätt men fronten sluttar i nederkant. Quote
Neodynium Posted August 10, 2004 Posted August 10, 2004 Oj vad jag vill ha ett A-60 steg.... snyft.. *går och köper ännu en trisslott* Quote
Guest bliss Posted August 12, 2004 Posted August 12, 2004 Du, Johan, du kanske har sagt det tidigare, men vilka är återförsäljare för Accuphase i Sverige (Norden?) Vet du något pris i SEK på E-308 och E-408? MVH Kristian Quote
Guest johan Posted August 12, 2004 Posted August 12, 2004 Jag vet bara Malmö Hificenter. Men där finns säkert andra som tar in. Hificenter ska ha en 308 stående hemma tror jag. Ge mig nån dag så ska jag fixa priser. Ps Jag har mitt Accuphase slutsteg ute på försäljning Ha det bäst J Quote
Guest bliss Posted August 13, 2004 Posted August 13, 2004 Hyggligt Johan. Ja, det hade ju varit najs med en Accuphase för-slutstegskombo, men jag tror att det lutar åt ett mindre, integrerat, förstärkeri för min del. Åtminståne för stunden, men jag har ändrat mig förr. Kristian Quote
Recommended Posts