Jump to content

Recommended Posts

Guest Zalve
Posted

På med banners, så vi får se den riktiga hastigheten. Tog lite VÄL lång tid, men skönt att väntan är över.

Posted

Det verkar ju till att vara en helt annan hastighet nu.

Precis som Zalve påpekade på med Banners så vi får lite koll på hur bra det verkar ;)

Guest Zalve
Posted

Nu när vi snackar belastning... Vad ligger toppbelastningen på i antal användare ?!

Posted

Det måste jag fråga teknikchefen.

Vår designchef jobbar just nu för högtryck med bannerdesign och här blir det nya grepp... ;):mm:

Själv har jag lyckats koppla upp PowerIsolators rakt över.

Avbrott har även sina fördelar... :)

• 2 weeks later...
Posted

Bra, som någon tidigare var inne på, att det kommer att gå snabbare för oss som sitter på modem också. Dock en liten fråga som jag inte fått besvarat tidigare_ :

Hur lägger man upp bilder?MvhKristofer :?:

Posted

Hej Whiskyman!

Då försöker jag mig på att svara! :)

Antingen trycker man på knappen IMG och i den ruta man då får upp lägger man in adressen till den plats på nätet där bilden ligger. Annars skriver man: [imgx] och skriver här in adressen på nätet där bilden finns utan mellanslag och avslutar med [/imgx] OBS!!! ta bort x:et som jag lagt in mellan klamrarna på båda ställena....de var jag tvungen att lägga in för att kunna visa :)

Hoppas du hajjar... :blush

\\K-man

Posted

Snabbaste forumet?!!!!

Har tidigare undvikit Bildforum trots lina.....men nu........argh har mycket att ta igen. Tur att det är OS på TV och flickvännen gillar gymnastik så man får lite tid över för detta förnämliga forum!