Timbre™ Posted August 5, 2004 Posted August 5, 2004 Så är vi ute igen... Nyuppackade väskor och nytt hotellrum. Välkomna tillbaka till ett vindsnabbt Euphonia... :cool: Adm/Timbre Quote
marbrink Posted August 5, 2004 Posted August 5, 2004 Man fick ju nästan lite abstinens av uppehållet... Quote
Ranefjord Posted August 5, 2004 Posted August 5, 2004 Misstänkte att det var det som var på gång. Hoppas det kommer att flyta på fint nu. Quote
Guest Zalve Posted August 5, 2004 Posted August 5, 2004 På med banners, så vi får se den riktiga hastigheten. Tog lite VÄL lång tid, men skönt att väntan är över. Quote
Timbre™ Posted August 5, 2004 Author Posted August 5, 2004 Ompekningen är inte helt klar ännu och pågår tills i morgon. Sedan blir det banners - välbekanta banners och nya kort... :cool: Quote
EAR Posted August 5, 2004 Posted August 5, 2004 Det verkar ju till att vara en helt annan hastighet nu. Precis som Zalve påpekade på med Banners så vi får lite koll på hur bra det verkar Quote
K-man Posted August 5, 2004 Posted August 5, 2004 Klar lättnad att äntligen få upp sidan igen! ...ett antal oroliga timmar!!!! ...än så långe går det klart fortare! \\K-man Quote
FBK Posted August 5, 2004 Posted August 5, 2004 Skönt att det funkar bra nu Timbre, fick lite abstinens Quote
s.m.f Posted August 5, 2004 Posted August 5, 2004 Härligt med lite högre hastighet för mig som är modemsurfare. Stor skillnad här. Quote
Guest Zalve Posted August 5, 2004 Posted August 5, 2004 Nu när vi snackar belastning... Vad ligger toppbelastningen på i antal användare ?! Quote
Timbre™ Posted August 5, 2004 Author Posted August 5, 2004 Det måste jag fråga teknikchefen. Vår designchef jobbar just nu för högtryck med bannerdesign och här blir det nya grepp... Själv har jag lyckats koppla upp PowerIsolators rakt över. Avbrott har även sina fördelar... Quote
Neodynium Posted August 5, 2004 Posted August 5, 2004 Ahhh... trevligt att forumet är uppe igen!! Quote
new order Posted August 6, 2004 Posted August 6, 2004 Härligt!Det går snabbt nu,inga betänketider Quote
whiskyman Posted August 14, 2004 Posted August 14, 2004 Bra, som någon tidigare var inne på, att det kommer att gå snabbare för oss som sitter på modem också. Dock en liten fråga som jag inte fått besvarat tidigare_ : Hur lägger man upp bilder?MvhKristofer Quote
K-man Posted August 14, 2004 Posted August 14, 2004 Hej Whiskyman! Då försöker jag mig på att svara! Antingen trycker man på knappen IMG och i den ruta man då får upp lägger man in adressen till den plats på nätet där bilden ligger. Annars skriver man: [imgx] och skriver här in adressen på nätet där bilden finns utan mellanslag och avslutar med [/imgx] OBS!!! ta bort x:et som jag lagt in mellan klamrarna på båda ställena....de var jag tvungen att lägga in för att kunna visa Hoppas du hajjar... \\K-man Quote
Prodigy Posted August 16, 2004 Posted August 16, 2004 Snabbaste forumet?!!!! Har tidigare undvikit Bildforum trots lina.....men nu........argh har mycket att ta igen. Tur att det är OS på TV och flickvännen gillar gymnastik så man får lite tid över för detta förnämliga forum! Quote
Recommended Posts