caroli musik&bio Posted October 28, 2009 Posted October 28, 2009 Cool, så det kommer spelas på K1 både i Limhamn och på mässan? J Quote
Timbre™ Posted October 28, 2009 Posted October 28, 2009 Ja, och 35 år äldre Gick premiärveckan i Göteborg och vad skulle jag inte kunna offra för att få komma tillbaka till denna tid... Götet var hifiintensivt redan då... Quote
Guest patrikcaesar Posted October 28, 2009 Posted October 28, 2009 Gick premiärveckan i Göteborg och vad skulle jag inte kunna offra för att få komma tillbaka till denna tid... Götet var hifiintensivt redan då... Sydafrika har The Great White & The Great Speaker Ska försöka hitta musiken så att jag kan dema med den. Är där någon på forumet som har den på vinyl och som kan ta med den till mässan? Patrik Quote
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.