vovven Posted October 27, 2009 Posted October 27, 2009 Innovativa och eleganta Sydafrikanska högtalare matat med stramt designad Tysk elektronik. Vi ses i Vivid Audios Showroom på Lördag. Quote
vovven Posted October 28, 2009 Posted October 28, 2009 STÅPÄLSVARNING Tyska Trigon har tidigare med gott resultat fått bekänna färg med den mindre Vivid 1.5. Nu spänns bågen ytterligare med mer ambitiös elektronik och den numera välkända och kritikerrosade Vivid K1. Det är mycket hedrande att få spela med "en av planetens bästa högtalare". Det är nu också klart att elektronik och högtalare kopplas ihop med Entreq´s välljudande kablar. Välkomna till Linnég.29 och låt Er förföras Quote
Guest patrikcaesar Posted October 29, 2009 Posted October 29, 2009 STÅPÄLSVARNING Tyska Trigon har tidigare med gott resultat fått bekänna färg med den mindre Vivid 1.5. Nu spänns bågen ytterligare med mer ambitiös elektronik och den numera välkända och kritikerrosade Vivid K1. Det är mycket hedrande att få spela med "en av planetens bästa högtalare". Det är nu också klart att elektronik och högtalare kopplas ihop med Entreq´s välljudande kablar. Välkomna till Linnég.29 och låt Er förföras Jag hörde Trigon i Munchen och i det lilla rummet och den tokiga layouten på detsamma, måste jag säga att de imponerade rejält. Det kommer nog bli riktigt bra, synd bara att man har en teflonhjärna och bestämmer demo samma helg som mässan. Nu får jag väl knappt höra på den setupen. Entreq är också spännande, kom därifrån för någon timmes sedan med helt färska kablar, undrar om de behöver "spelas" in? Ja ni är välkomna och hoppas att Björn tar väl hand om er Han har en liten joker i skjortärmen som vi talat om länge, men det avslöjar väl han imorgon? Patrik Quote
vovven Posted October 30, 2009 Posted October 30, 2009 Ja nu står det 200 LP skivor och väntar på nya ägare. Kom ner och lyssna i en snygg sober miljö. Quote
vovven Posted November 2, 2009 Posted November 2, 2009 Tusen tack till alla Er besökare med trevliga musikaliska upplevelser och intressanta diskussioner om såväl hård som mjukvara. Mot slutet av Söndagen var det inte många skivor kvar. Trigon blir härmed kvar i Malmö. Välkomna in Quote
Guest patrikcaesar Posted November 3, 2009 Posted November 3, 2009 Tusen tack till alla Er besökare med trevliga musikaliska upplevelser och intressanta diskussioner om såväl hård som mjukvara. Mot slutet av Söndagen var det inte många skivor kvar. Trigon blir härmed kvar i Malmö. Välkomna in Det lät riktigt bra med denna setupen, det skulle vara kul att höra reaktioner, jag tycker Trigon är lika bra som jag hörde det Munchen, små skitrum, men bra lät det i alla rummen. Det måste varit mycket folk eftersom skivorna nästan är borta, jag ska fortsätta trenden i helgen, har för mycket LP jag med. Patrik Quote
Guest patrikcaesar Posted November 16, 2009 Posted November 16, 2009 Jag har Trigon Energy förstärkaren och Recall 2 CD:n nere i Limhamn och även det stora batteririiat Advance på demo. Ni som gillaar Trigon eller bara är nyfikna, är välkomna ner. Quote
Recommended Posts