Jump to content

Klingon...nej...Trigondemo i Vivid Audios showroom Limhamn

Recommended Posts

Posted

STÅPÄLSVARNING

Tyska Trigon har tidigare med gott resultat fått bekänna färg med den mindre Vivid 1.5. Nu spänns bågen ytterligare med mer ambitiös elektronik och den numera välkända och kritikerrosade Vivid K1. Det är mycket hedrande att få spela med "en av planetens bästa högtalare". Det är nu också klart att elektronik och högtalare kopplas ihop med Entreq´s välljudande kablar.

Välkomna till Linnég.29 och låt Er förföras

Guest patrikcaesar
Posted
STÅPÄLSVARNING

Tyska Trigon har tidigare med gott resultat fått bekänna färg med den mindre Vivid 1.5. Nu spänns bågen ytterligare med mer ambitiös elektronik och den numera välkända och kritikerrosade Vivid K1. Det är mycket hedrande att få spela med "en av planetens bästa högtalare". Det är nu också klart att elektronik och högtalare kopplas ihop med Entreq´s välljudande kablar.

Välkomna till Linnég.29 och låt Er förföras

Jag hörde Trigon i Munchen och i det lilla rummet och den tokiga layouten på detsamma, måste jag säga att de imponerade rejält.

Det kommer nog bli riktigt bra, synd bara att man har en teflonhjärna och bestämmer demo samma helg som mässan. Nu får jag väl knappt höra på den setupen. :black:

Entreq är också spännande, kom därifrån för någon timmes sedan med helt färska kablar, undrar om de behöver "spelas" in?

Ja ni är välkomna och hoppas att Björn tar väl hand om er ;) Han har en liten joker i skjortärmen som vi talat om länge, men det avslöjar väl han imorgon?

Patrik

Posted

Tusen tack till alla Er besökare med trevliga musikaliska upplevelser och intressanta diskussioner om såväl hård som mjukvara. Mot slutet av Söndagen var det inte många skivor kvar.

LimhamnOktober2009015.jpg

LimhamnOktober2009021.jpg

LimhamnOktober2009019.jpg

Trigon blir härmed kvar i Malmö.

Välkomna in

Guest patrikcaesar
Posted
Tusen tack till alla Er besökare med trevliga musikaliska upplevelser och intressanta diskussioner om såväl hård som mjukvara. Mot slutet av Söndagen var det inte många skivor kvar.

LimhamnOktober2009015.jpg

LimhamnOktober2009021.jpg

LimhamnOktober2009019.jpg

Trigon blir härmed kvar i Malmö.

Välkomna in

Det lät riktigt bra med denna setupen, det skulle vara kul att höra reaktioner, jag tycker Trigon är lika bra som jag hörde det Munchen, små skitrum, men bra lät det i alla rummen.

Det måste varit mycket folk eftersom skivorna nästan är borta, jag ska fortsätta trenden i helgen, har för mycket LP jag med. :)

Patrik

• 2 weeks later...
Guest patrikcaesar
Posted

PICT3190.jpg

Jag har Trigon Energy förstärkaren och Recall 2 CD:n nere i Limhamn och även det stora batteririiat Advance på demo.

Ni som gillaar Trigon eller bara är nyfikna, är välkomna ner.