PetterPersson Posted October 27, 2009 Posted October 27, 2009 Hej! Alla är välkomna (gratis inträde) till Uppsala den 14 november för att lyssna på och snacka hifi och diy med vänner från när och fjärran... Mer info finns här: http://www.hififorum.nu/forum/topic.asp?TOPIC_ID=74699 Du får gärna ta med dig egna prylar. Kablar, högtalare, elektronik, akustikprodukter osv du gjort själv efter egen eller befintlig design. Skicka mig ett pm så ska jag uppdatera första posten på vårt grannforum. Vi ses den 14 november! /Petter Teaser från förra året: Quote
Absolute Audio Posted November 13, 2009 Posted November 13, 2009 Min hemmasnickrade skivspelare står nu och laddar inför mässan Den har nu mer (sen igår) även fått en helt egen tonarm Som prototyp är jag rätt nöjd med den. Så finns det någon anläggning att koppla upp den i så blir det nog lira av Ta med lite skivor ni inte är så rädda om med andra ord, det är ju prototyp Quote
Absolute Audio Posted November 13, 2009 Posted November 13, 2009 Så här ser den ut nu för tiden.... Quote
Recommended Posts