Vox Posted October 25, 2009 Posted October 25, 2009 Är det någon som känner igen sig själv eller någon annan i detta underbara "inlägg i kabeldebatten"? Jag skrattar lika gott varje gång jag hör den. Länk till ljudklipp Quote
Ekman Posted October 25, 2009 Posted October 25, 2009 Det är återigen bevisat att audiofiler inte har någon humor och att P3humor är värsta sortens... Quote
Charlie H Posted October 26, 2009 Posted October 26, 2009 Jag hade precis samma problem, men jag hittade en lösning. Jag tog helt enkelt och vände på TV:n, då slapp jag vridningen på kabeln, och j-vlar vilken bra bild det blev. Visserligen är bilden upp&ner men hellre det och en bra bild, än rättvänd och dålig bild! :cool: Det försår ni väl allihop vilket bitbortfall det blir med vriden kabel!!!!!! Quote
conan Posted October 26, 2009 Posted October 26, 2009 Jag gjorde lilla systemkontrollen idag - den ni vet med vinylspelarns grundinställningar: - Kolla tallriken i våg - Måtta in avståndet motor - tallrik - Tvätta nålen - Kolla VTA - Mäta nåltrycket Den stora kollen ska vi inte prata om - det är mängder med grejer ... Quote
Recommended Posts